• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

جلسه هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته منطقه آزاد کیش برگزار شد

  • کد خبر : 28203
  • 12 مرداد 1402 - 8:06
جلسه هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته منطقه آزاد کیش برگزار شد

مدیران عامل ادوار گذشته سازمان منطقه آزاد کیش با رویکرد تعاملی در خصوص موضوعات تبیین شده در کارگروه های تخصصی به نتایج خوبی در حوزه های افزایش پروازها، رونق گردشگری و بازار سرمایه رسیدند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ارائه راه کارهای اثر بخش در زمینه تامین بازار سرمایه، اهلیت سنجی سرمایه گذاران، شناسایی سرمایه گذاران واقعی و بررسی چالش های موجود در حوزه های “فرهنگی، اجتماعی، انسانی، حمل و نقل، لجستیکی، تجارت، بازرگانی و…” با بهره گیری از ابزارهای پولی و مالی به نحو مطلوب تبیین و راه کارهایی برای برون رفت از مشکلات موجود ارائه شد که مباحث مطرح شده در قالب کارگروه تخصصی پیگیری می شود.

همچنین با توجه به این که بازارهای مالی نقش تعیین کننده ای در توسعه و پیشرفت این منطقه دارند در حوزه سرمایه گذاری و دسترسی به منابع مالی می تواند تاثیر گذار باشد

بنابراین؛ اهمیت بازارهای مالی، شرکت های تامین سرمایه و سرمایه گذاری و ایجاد جذابیت در این منطقه که تسهیل گر در حوزه های سرمایه گذاری و جذب گردشگری است از محورهای اصلی گفتگوی مدیران عامل ادوار گذشته در کارگروه تخصصی این نشست بود.

در این نشست ضمن اشاره بر چشم انداز سازمان منطقه آزاد کیش و اجرای کامل چگونگی اداره مناطق آزاد در حوزه های منابع پولی، مالی و گردشگری؛ بر ضرورت ایجاد زیرساخت های لازم تاکید شد.

گام محوری که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت؛ اصلاح توسعه نامتوازن در حوزه های مختلف و نقش آفرینی سازمان در بازار سرمایه به صورت گسترده بود که به طور حتم زمینه ساز رونق جذب سرمایه گذاری در جزیره کیش خواهد شد

در کارگروه تخصصی نشست هم اندیشی مدیران عامل ادوار گذشته معرفی نماینده ویژه از سوی هیات دولت که می تواند تصمیم اتخاذ شده توسط نماینده تصمیم نهایی هیات دولت باشد؛ کمپینی با این محوریت پیاده سازی شود

بنابراین گزارش مسوولان ادوار گذشته در این نشست یکی از مزیت های جزیره کیش را خودروهای مدل روز عنوان کردند که بیان داشتند که هم اکنون کیش از این مزیت محروم شده و نیاز هست اختیارات این منطقه بر اساس ماده ۶۵ به صورت کامل اجرایب شود

لازم به ذکر است در این گفتمان “اختیارات بسیار محدود و دولتی شدن مناطق آزاد را از چالش های بسیار مهم در منطقه آزاد کیش برشمردند ” که کوتاه سازی بروکراسی اداری،مشخص شدن انتقال سرمایه گذاری و اختصاص سیستم تشویقی برای سرمایه گذاران در راستای طرح جامع می تواند تسهیل‌گر باشد

واگذاری مدیریت کیش ایر به سازمان منطقه آزاد کیش و اختصاص ٧٠ درصدی پرواز ها به مقصد جزیره کیش و اعتباربخشی مالی برای به روز رسانی هواپیماها یکی از راه کارهای موثر برای افزایش پرواز ها در این نشست مطرح و بحث و بررسی شد

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28203
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام، ابتدا اینکه اگر این افرادی که برای هم اندیشی! جمع کردند خودشان توان کار و مدیریت داشتند خصوصا آن چهار نفر آخرشان با آن وضعیت خفت بار از کیش نمی رفتند. دوما وضعیت ورشکستگی ۲۳ سال اخیر کیش دست آورد همین سبک مدیریت است که باید از ریشه کنده و سبک صحیح جایگزین شود نه اینکه دوباره برای هم اندیشی! جمع شان نمود. و نهایتا اینکه پذیرایی روی میز این نشست خوب بود البته گیلاس های شیشه ای که شربت های رنگی! داخلش بود نیز جذاب بود و نشان داد بیماری پروژه باغ ایرانی هنوز هم در افکار بیمار نشست ساز این جلسه جوشان است.
    رحیم سرهنگی شما در دو دروغ گیر افتادید یکی توهمات عبدالملکی ایستی از بالا و توهشات غارتگری منابع کیش به نفع دلالان و رویا پردازان کیش لاکچری – لاسوگاسی از پائین.
    شما بهتر است یا این بار را بگذاری و بروی تا بیش از این کیش صدمه نبیند و یا به اصل آموزه های تخصصی ات برگردی و راهبرد بهبود و بازسازی سازمانی را ابتدا در پیش بگیرید و اگر موفق بودی سراغ عناصر اثر گذار و صاحب اندیشه و صاحب سبک مدیریت نوین برای نجات کیش بروید.
    این مانورها نخ نما شده ، مواظب باش این گروه با ترفند زیرکانه شان عارت دیگری را با دست شما رقم نزنند.
    درمان کیش ابتدا ترمیم ساختار و سازمان و همزمان تفکیک ماهیت شهری و شهروندی از موضوع ماموریت منطقه آزاد است.
    بیراهه داری میروی .

  2. درود بر شما جناب سرهنگی مدیر عامل محترم منطقه آزاد کیش .
    چه ابتکار زیبا و قشنگی ،چه حرکت جالبی انجام دادی ، اگر مسولین نظام قصد اصلاح نظام سیاسی و اقتصادی کشور را داشته باشند باید این حرکت جنابعالی را سرلوحه امور کشورداری قرار دهند .
    با این کار چقدر دل کیشوندان و ما را که سالیان قبل در کیش بودیم و سازمان خانه دوم ما بود را شاد کردید .
    بنده توفیق داشتم در زمان مدیریت مهندس مهر علیزاده وارد سازمان شوم و این افتخار در زمان تصدی مهندس یزدان پناه ا امه داشت .
    این دو مدیر توانمند و دلسوز یک جزیره متروکه را با تلاش و ابتکار و البته حمایت‌های بیدریغ رئیس جمهور وقت آباد کردند و سرمایه فراوانی به جزیره وارد شد .
    البته که فرصت طلبانی هم در این مسیر ورود کردند و صدماتی هم وارد شد.
    همه ما مسلمانیم و پایبند شریعت ، ولی کیش را نباید حوزه علمیه کنیم ، اونجا بالقوه می‌تواند پایلوت اقتصادی کشور باشد ، لذا باید بدون تفکر ایدئولوژی فقط بر اساس تفکر اقتصادی با رعایت اصول اعتقادی اداره شود .
    شعار سازمان در دهه ۷۰ که کار با قدرت شروع شد این بود که سال ۷۳ سال شکوفایی کیش و انصافا اینگونه پیش رفت ولی بدخواهان مانع شدند و خیلی چوب لای چرخ گذاشتند و از آن پس رانت خواران زیادی وارد این حیاط خلوت کشور و دولت شدند .
    جناب سرهنگی ، اعتقاد ،صداقت و شفافیت شما با کاردانی مدیران فعلی و سابق می‌تواند کشور را از این نقطه به اصلاح برساند .
    توفیق همگان را از خداوند بزرگ خواهانم .

  3. جناب یوسفی تجربه اقتصادی دیدن کیش با منطق پروژه باغ ایرانی باعث شد جزیره گردشگری کیش به پایگاه اصلی پولشویی قماربازان، تبهکاران بین المللی و شبکه های مواد مخدر شود و در ازای آن پولهای سرگردان بجای سازندگی به بلای ساخت و سازهای بی هدف در رشد اقتصادی وارد شد و امروز در دو بیماری وخیم کیش را تا مرحله غرق شدن کامل پیش برده است.اگر دقت بفرمائید منطق دلالی ناشی از همان تفکر به اصطلاح شما اقتصادی! باعث شده است از بدو تاسیس سازمان در کیش تا حال، بیش از ۷۰ درصد سرمایه گذاری های رخ داده ، غیر مولد و فاقد ارزش سرمایه گذاری هدفمند باشد ، ضمن اینکه همین تفکر بیمار باعث لگدمال شدن هویت شهروندی خیل کثیری از مردمی شد که با آرزوهای مثبت در آن ساکن شدند و تنها تماشاچی زراندوزی عده ای دزد و شارلاتان با لعاب سرمایه گذار شدند..
    شاید بدانید محصول آن تفکرات ناقص که با میلیاردها تومان از پول ملت در دهه هفتاد ، کیش بقول شما بی آب و علف را شکل داد نزدیک به ۲۳ سال است که کیش را در سه بعد گردشگری، صنعتی و تجاری مطابق با آمارهای رسمی ورشکسته نگه داشته است.
    لقمه هایی که به امثال شما در دوران ظهور و تداوم پایه های کج و غلط این سازمان داده شده باعث شده است از دوران سیاه و سرشار از حیف و میل منابع ملی تحت اختیار مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش عافل باشید.
    شاید اگر زمان تحقیق و تفحص از آنچه که طی این سال ها بر سر کیش ، منابع مالی و سرمایه ای اش، مردم بومی اش ، شهروندان ساکنش و گردشگرانش برسد خواهید دید که چه خیانت ، حماقت و جنایتی علیه این جزیره گردشگ ی رخ داده است و البته تلاش می کنیم این روز بزودی تحقق یابد.
    شاید بتوان گفت با کسری از منابع به حدر رفته و فرصت های موجود سوخت شده طی این سال ها می توانستیم کاری که آن چند عرب بیابان نشین در دبی کردند را دوصد بهتر صورت دهیم.
    امروز سرطان ساختار ، مدیریت و بدنه انسانی سازمان فربه شده منطقه آزاد کیش بلای بدخیمی است که باید ریشه کن و با مکانیزم مناسب جایگزین شود.
    ضمنا یوسفی عزیز کیش لاکچری ، کیش لاسوگاسی مقوله دیوث صفتی لازم دارد که اساسا در ذات ما ایرانیان اصیل که مالک جزیره کیش هستیم یافت نمی شود‌ و تو و امثال تو نیز بدانند هیچگاه فرصت تحقق خیانت طرح باغ ایرانی را که دست پخت شرکت های آمریکایی- آلمانی است را نخواهید یافت.