• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

امام جمعه کیش: همه شواهد نشان از حذف رژیم صهیونیستی از نقشه دارد

  • کد خبر : 24842
  • 10 اردیبهشت 1401 - 22:49
امام جمعه کیش: همه شواهد نشان از حذف رژیم صهیونیستی از نقشه دارد

امام جمعه کیش گفت: صهیونیست‌ها در بدترین شرایط خود قرار دارند، وضع اقتصادی به هم ریخته، مهاجرت معکوس اوج گرفته و همه چیز در مسیر محو رژیم صهیونیزمی در نقشه به پیش می‌رود.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش روز قدس را یکی از ابتکارات امام راحل دانست و گفت: هم اصل انتخاب این روز و هم بازه زمانی آن در آخرین جمعه ماه رمضان آن ابتکار است، این روز برکات فراوانی برای مردم فلسطین بوده و باعث زنده نگه داشتن آرمان‌های فلسطین شده است.

وی به تشریح وضعیت امروز جبهه مقاومت فلسطین و رژیم جعلی صهیونیزم پرداخت و گفت: بر اساس داده‌های موجود عموم وضعیت جبهه مقاومت در فلسطین مطلوب است، مطلوب از این جهت که باور دفاع از آرمان‌های فلسطین در سراسر سرزمین فلسطین گسترش یافته و روح مقاومت در مردم دمیده شده است، همچنین انجام عملیات‌های انفرادی گسترش پیدا کرده که صهیونیست‌ها را آشفته کرده است.

امام جمعه کیش افزود: صهیونیست‌ها بدترین شرایط را می‌گذرانند، شکست سیاست گنبد آهنین آبرویی برای اسرائیل نگذاشته است، کرونا بر روی اقتصاد آنها تأثیر زیادی گذاشته و برنامه‌های اقتصادیشان شکست خورده است، یهودیانی که شهروند درجه دو هستند دست به تظاهرات فراوان علیه حاکمیت می‌زنند، مهاجرت معکوس اوج گرفته و همه چیز در مسیر محو رژیم صهیونیزمی در نقشه به پیش می‌رود.

وی در ادامه ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: همانطور که آغاز ماه رمضان را گرامی داشتیم باید لازم است که ادب کنیم و ماه رمضان را بدرقه کنیم، رسول خدا نحوه وداع با ماه رمضان را بیان کرده و نشان از اهمیت موضوع می‌دهد.

حسن زاده افزود: شب عید فطر هم یکی از شب‌های مهم است و باید قدر آن را بدانیم، این شب کمتر از شب قدر نیست، باید زکات فطره را در اولین فرصت در روز عید فطر پرداخت کنیم و به روزهای دیگر موکول نکنیم.

وی شهید مرتضی مطهری را معلم تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهید مطهری میدان دار عرصه جهاد تبیین بود، این روز را خدمت همه معلمان و اساتید تبریک عرض می‌کنم، حل مشکلات معیشتی و مسکن کمترین کاری است که باید برای این قشر فرهیخته انجام داد.

خطیب نماز جمعه کیش با تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر بیان داشت: پیامبر(ص) دست کارگر را بوسیدند این یعنی باید از کارگر تجلیل بشود، جامعه کارگری جزو وفادارترین به نظام و انقلاب هستند و حتما باید به جامعه کارگری توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24842
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱