• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سفرهای استانی دولت خروجی محور باشد/ لزوم برخورد با گردشگران موتورسوار بی‌حجاب/ بسیج مردمی‌ و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است

  • کد خبر : 23493
  • 29 آبان 1400 - 14:14
سفرهای استانی دولت خروجی محور باشد/ لزوم برخورد با گردشگران موتورسوار بی‌حجاب/ بسیج مردمی‌ و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است

امام جمعه کیش گفت: با موتورسوارانی که از بیرون هم آمده‌اند و با کشف حجاب تمام قانون را در شهری که نماد قانونمداری است زیر پا می‌گذارند نمی‌شود با سلام و صلوات برخورد کرد، باید در وسط میدان بود و برخورد انقلابی کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش ضمن تبریک و آغاز هفته بسیج گفت: بسیج مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است، نیروی مقاومت بسیج هم مردمی است و هم مکتبی است که بر اساس رهنمون‌های دین مبین اسلام قدم می‌گذارد.

وی افزود: بسیج به‌معنای حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن به آن نیازمند است و در زمان جنگ و بعد از آن در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی حضور داشته‌اند.

امام جمعه کیش گفت: می‌توان گفت که میان بسیج ‌و اسلام، امام زمان، قرآن و انقلاب یک پیوند ناگسستنی و همیشگی وجود دارد.

 وی بیان داشت: بسیجیان جزیره کیش حضور گسترده‌ای در برنامه‌های مختلف داشتند مخصوصاً در دوران کرونا که خیلی خوب درخشید، آن‌زمان که کسی جرأت نمی‌کرد از خانه بیرون بیاید، بسیجیان سردمدار قرنطینه شهر بودند.

حسن زاده در ادادمه به بررسی اجمالی عملکرد دولت در ۱۰۰ روز اول کار پرداخت و گفت: در جنبه رویکردی دولت رویکرد خوبی داشته و نمره قابل قبولی می‌گیرد، چرا که نگاه‌‍های انقلابی دولت را خیلی خوب می‌بینیم، رویکردهای صحیحی نیز در عرصه سیاست خارحی داشته است.

وی افزود: از لحاظ عملکرد هم دولت سیزدهم اقدامات خوبی داشته، موفقیت در واکسیناسیون، توفیق در ‌پرداخت حقوق ماهیانه دولت بدون خلق پول، تامین کالاهای راهبردی تا چند ماه آینده، کاهش نرخ‌رشد سیمان و آهن، خروج مسکن از رکود، تعامل فعال وزارت خارجه با کشورهای همسایه که منجر به آزادسازی دارایی‌های ایران گردید از جمله این اقدامات است.

خطیب نماز جمعه کیش بیان داشت: در ‌جنبه انگیزشی هم دولت نشان داد که در میدان است و از روحیه جهادی برخوردار است، سفرهای استانی، حضور به موقع در محل حوادث، این یعنی داشتن روحیه جهادی و وسط میدان بودن، نه تنها مشکلات اقتصادی بلکه همه مشکلات ما از جمله مشکلات فرهنگی هم با همین حضور در میدان حل می‌شود‌.

وی در ادامه با تبریک انتصاب مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: مدیریت جزیره کیش هم اگر بخواهد موفق باشد باید در وسط میدان باشد و روحیه جهادی داشته باشد، با این مدیریت است که می‌توان جزیره کیش را احیا کرد، نه تنها کیش بلکه تمام مناطق آزاد باید دوباره بر همان ریل واقعی خودش قرار بگیرد و ‌شتابان حرکت کند.

حسن زاده افزود: در ‌حوزه فرهنگ نیز باید در وسط میدان باشید، با نشستن پشت میز مسئله حجاب و عفاف حل نخواهد شد و روز به روز بدتر خواهد شد، با موتورسوارانی که از بیرون هم آمده‌اند و با کشف حجاب تمام قانون را در شهری که نماد قانونمداری است زیر پا می‌گذارند نمی‌شود با سلام و صلوات برخورد کرد، باید در وسط میدان بود و برخورد انقلابی کرد، نباید کار را به گردن نیروی انتظامی انداخت و مسئولان فرهنگی هم باید بیایند.

وی عنوان کرد: مردم کیش مردم‌خوب و متدینی هستند، هرچه مشکلات فرهنگی داریم مشکلاتی است که از بیرون به ما تحمیل می‌شود، معتقدم باید یک بار برای همیشه مسئله فرهنگ و عفاف و حجاب را در کیش حل کرد و با کار گسترده روحیه جهادی حل می‌شود.

امام جمعه کیش در ادامه به ذکر انتظارات مردم از دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت برای رفع گرانی‌های بی رویه و بی منطق باید تداییر فوری اتخاذ کند، در حوزه مسایل اقتصادی نیز مواضع هماهنگ و محکم داشته باشند و از مصاحبه‌های مکرر و متناقض در این حوزه پرهیز کنند.

وی ادامه داد: برای وعده‌های داده شده بیشتر تلاش کنند و سفرهای استانی دولت را در ‌همه سطوح خروجی محور کنند.

حسن زاده عنوان کرد: دولت برای ثبات و آرامش دربازار سرمایه و بورس که زندگی بیش از ۴۰ میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داده است تدابیر لازم اتخاذ کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23493
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.