• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اتمام پیش از موعد طرح های عمران شهری کیش برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱

  • کد خبر : 24500
  • 21 اسفند 1400 - 21:25
اتمام پیش از موعد طرح های عمران شهری کیش برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱

نوسازی و روکش آسفالت بیش از ۳۰هزار متر مربع و لکه گیری ۱۰ هزار متر مربع از معابر بخشی از فعالیت های عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش در استقبال از نوروز است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، به همت معاونت فنی و عمرانی این شرکت در جهت تسریع طرح های عمران شهری کیش در آستانه نوروز در یک ماه گذشته با افزایش شیفت‌های کاری و اولویت بندی طرح ها و تخصیص بهنگام منابع چندین طرح توسعه ای به پایان رسید تا زیر ساخت های میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی فراهم شود.
تکمیل طرح بهسازی و بازسازی مجموعه ورزشی میرمهنا به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تمرینی ژیمناستیک کشور با پیشرفت ۹۸ درصدی(شامل استاندارد سازی سیستم های خنک کننده و سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچنین بازسازی ساختمان هیات های ورزشی در مجموع  به مساحت ۲ هزار متر مربع و همچنین اصلاح  حصار زمین پیست دو میدانی تارتان مجموعه میرمهنا و نوسازی و اصلاح زیرسازی و آسفالت محوطه و احداث سایبان پارکینگی) و تصفیه خانه فاضلاب شمال جزیره با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی از جمله طرح هایی است که با هدف ایجاد زیر ساختهای ضروری سریع تر از بازه زمانبندی تکمیل شد.
بر اساس این گزارش با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی ،افزایش ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب یکی از نیازهای ضروری جزیره کیش است، با تلاش شبانه روزی و تسریع روند ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شمال کیش شامل اجرای سازه های بتنی راکتور SBR ، این مجموعه با ۴ بخش مجزا که حجم هر یک ۲۵۰۰ متر مکعب است و حجم کلی ۱۰ هزار متر مکعبی هم اینک آماده نصب تجهیزات سیستم تصفیه فاضلاب  جهت بهره برداری شده است.
بهبود فضای ترافیکی کیش نیز یکی از مهم ترین برنامه های شرکت عمران، آب و خدمات در آستانه نوروز است . از این رو  لکه گیری آسفالت‌های معابر در سطحی بالغ بر۱۰ هزار مترمربع، نوسازی و اجرای روکش آسفالت بیش از ۳۰هزار متر مربع از معابرو بیش از ۶۰ کیلومتر خط کشی خیابان های سطح شهر ، اجرا و نوسازی خط کشی‌های بلوک عابر پیاده و خط ایست ، نصب و نوسازی حدود ۲۰۰ تابلوی انتظامی در سطح شهر و تعمیر و تعویض فلاشر و لامپ‌های چراغ چشمک زن از دیگر فعالیت هایی است که با هدف ترافیک ایمن و روان  گردشگران نوروزی و ساکنان در سطح جزیره کیش اجرا شده است.
اصلاح هندسی میدان پردیس، بلوار رازی ، انتهای بلوار توسعه (محدوده پارک سافاری)، بلوار امام خمینی و بلوار رودکی ، احداث و بهره برداری باند دوم ورودی شهرک رز و  نوسازی زیرسازی و آسفالت ورودی بندرگاه کیش و آماده سازی  کمپ اسکان نوروزی با اجرای بیش از ۵۰۰ مترمربع کفپوش بتنی هم از دیگر فعالیت های این شرکت برای ایجاد زیر ساخت های شهری و ترافیک روان در سطح جزیره کیش در ایام نوروز است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24500
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بهتره مقداری هم به فکر کیشوندان باشید
    فاز۳ نوبنیاد هنوز پیاده رو ها و فضای سبز کار نکردن
    همش گردوخاک و از نظر مبلمان شهری و دید ظاهری در سطح بسیار پایینی است
    لطفا ۱۰٪ هم به فکر مناطق مسکونی کیش باشید