• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اقامت گردشگران با چادرهای شخصی در کمپ های مشخص

  • کد خبر : 24496
  • 21 اسفند 1400 - 15:28
اقامت گردشگران با چادرهای شخصی در کمپ های مشخص

گردشگران نوروزی با استفاده از چادرهای شخصی خود در کمپ های چادری کیش اقامت می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات ، صبح امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و بابک خالقی معاونان مالی و اداری شرکت عمران ،آب و خدمات به همراه جمعی از مدیران از روند آماده سازی کمپ چادری مصلای کیش بازدید کردند.

جواد جمالی در این بازدید ضمن تقدیر از برنامه ریزی مناسب شرکت عمران، آب و خدمات در جهت بروز رسانی امکانات کمپ های چادری و آماده سازی این مجموعه ها طبق برنامه زمانبندی اظهار داشت: امسال کیفیت خدمات نوروزی نسبت به سال های گذشته ارتقاء یافته چون زیر ساخت های ضروری در کمپ چادری مصلی بهسازی و تکمیل شده است تا از گردشگران به شایستگی پذیرایی شود.

وی با اشاره به بهسازی سرویس های بهداشتی و حمام ، مکان ویژه شستشوی ظروف برای گردشگران و ساخت نمازخانه مناسب و واحدهای اداری، غرفه های فروش اغذیه و رستوران در محوطه کمپ مصلی گفت :  در کنار این امکانات تمهیدات لازم از جمله واحدهای هلال احمر و آتش نشانی برای  برای اقامت ایمن و مطلوب گردشگران در کمپ های چادری کیش اندیشیده است .  

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امسال به دلیل رعایت ضوابط بهداشتی، گردشگران چادرهای شخصی خود را در کمپ ها نصب می کنند .

آن دسته از افراد هم که چادر شخصی به همراه ندارند می توانند از غرفه های فروش که در محوطه مصلی وجود دارد  چادر ، پتو و زیر انداز خریداری کنند.  

لازم به ذکر است کمپ چادری مصلای کیش امسال با در نظر گرفتن شرایط ناشی از کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی در ۴ منطقه ، ظرفیت پذیرش ۱۶۰۰ چادر را دارد.کمپ مجردی نیز در مجموعه ورزشی المپیک و یکی از مدارس هم به عنوان کمپ چادری ایثارگران برای پذیرایی از گردشگران نوروزی علاقمند به اقامت در کمپ های چادری آماده سازی شده است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24496
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.