• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کالاهای اساسی ایام نوروز به میزان کافی ذخیره شده است

  • کد خبر : 24504
  • 21 اسفند 1400 - 22:32
کالاهای اساسی ایام نوروز به میزان کافی ذخیره شده است

حسین همتی از هماهنگی‌های اصناف کیش برای تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی مورد نیاز ایام نوروز خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین همتی رییس کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات در سومین نشست ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به برگزاری جلسات و کارگروه‌های مختلف با حوزه‌های مختلف با هدف تنظیم بازار گفت: هماهنگی‌های لازم جهت تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی با اصناف انجام شده و کالاهای اساسی در بخش‌های خصوصی و عمومی به اندازه کافی موجود می باشد.همتی با اشاره ممنوعیت افزایش قیمت ها تا پایان تعطیلات نوروزی افزود: ممنوعیت افزایش قیمت به رستوران‌ها و تمامی مراکز فروش و ارائه‌ دهنده‌ خدمات و کالا به صورت رسمی ابلاغ شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به تشکیل جلسه با روسای بانک‌های عامل در کیش اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای افزایش ساعات کار بانک‌ها و مراکز تجاری، با شیفت‌بندی و اطلاع رسانی صحیح همراه با ارائه خدمات حداکثری انجام شده و ساعات کار مراکز تجاری که به‌ صورت یکسره خواهد بود از سوی مدیر بازرگانی اعلام رسمی می شود.

وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خصوص اصناف گفت: بازرسان افتخاری به‌صورت غیررسمی و ناظران غیرمحسوس برای مدیریت این حوزه در ایام نوروز حضور دارند. 

همتی با اشاره به اولویت عبور و مرور خودروهای حاوی ارزاق عمومی و کالاهای اساسی، در خصوص تامین مواد غذایی و سوخت، اطمینان خاطر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای ذخیره سازی در حوزه پدافندی انجام شده است و هیچگونه نگرانی و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. در نشستی با تامین‌کنندگان هتل‌ها ومراکز گردشگری جزیره نیز ضمن بررسی دغدغه‌های این گروه و انجام مکاتبات لازم در جهت رفع مشکلات، مقرر شد در زمینه حمل کالا، خودروهای حامل ارزاق عمومی و کاهالای استراتژیک، در اولویت قرار گیرند.

رییس کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات کیش در پایان با اشاره به اینکه اداره بهداشت، زیرمجموعه این کمیته می‌باشد گفت: نقص‌های موجود تمام اماکن پذیرایی و سرو غذا طی بازدیدهای مستمر شناسایی شده و درحال رفع می‌باشد.

امیدی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش نیز رسیدگی به شکایات را وظیفه‌ اصلی کمیته نظارت برشمرد و با بیان این مطلب گفت:بیشترین شکایات از طرف گردشگران مطرح می شود که رسیدگی لحظه‌ای و حل مشکلات در دستور کار این کمیته قرار دارد.امیدی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به تولید و عرضه آب آشامیدنی با قیمت مناسب در کیش، از ذخیره‌سازی کافی و اختصاص انبار رایگان به تامین‌کنندگان کالاهای مصرفی از دهم اسفندماه خبر داد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش، افزایش ساعت کار نانوایی‌ها با هماهنگی‌های معاونت اجتماعی و تسهیل و تسریع حمل کالا را از اهم اقدامات انجام شده برشمرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24504
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.