• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

کشف انشعاب آب غیر مجاز ۲ اینچی در یکی از گلخانه‌های کیش

  • کد خبر : 24287
  • 20 بهمن 1400 - 11:32
کشف انشعاب آب غیر مجاز ۲ اینچی در یکی از گلخانه‌های کیش

طی بررسی به‌عمل آمده توسط کارشناسان شرکت آب و برق کیش از خطوط شبکه آب در منطقه صدف، یک انشعاب آب غیر مجاز به قطر ۲ اینچ کشف شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، طی بررسی به‌عمل آمده توسط کارشناسان این شرکت از خطوط شبکه آب در منطقه صدف، یک انشعاب آب غیر مجاز به قطر ۲ اینچ کشف شد.

با انجام حفاری در محل مشخص شد که این انشعاب غیر مجاز مربوط به یکی از گلخانه‌های کیش است که با حضور ماموران نیروی انتظامی این انشعاب جمع‌آوری و پرونده جهت طی مراحل قانونی تشکیل داده شد.

متأسفانه برخی مشترکین با قرار دادن پمپ آب قبل از منبع بر روی شبکه آب و یا ایجاد انشعاب غیر مجاز علاوه بر ارتکاب جرم و انجام رفتار غیر اخلاقی، موجب اختلال در توزیع همگن آب در شبکه شده و این امر باعث ضایع شدن حق مشترکین در قبل و بعد از محل تخلف می‌گردد.

این اقدامات در ایام پیک مصرف آب و یا برق اثر مخرب بیشتری در شبکه‌های توزیع می‌گذارد و مشکلات قابل محسوس را برای مشترکین ایجاد می‌کند.

بنابراین شرکت آب و برق کیش به استفاده کنندگان به‌صورت غیر مجاز به‌هر طریقی از انشعاب آب و برق به‌جد هشدار می‌دهد و از کیشوندان محترم تقاضامندیم در صورت مشاهده تخلفات ذکر شده، به‌منظور رعایت حقوق شهروندی موارد را با بازرسی شرکت آب و برق کیش به شماره تماس ۴۴۴۲۴۸۸۱ الی ۳ گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24287
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.