• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حمله مفت‌خورها به مدیرعامل جوان منطقه آزاد کیش با ترفند شایعه‌پراکنی

  • کد خبر : 24089
  • 29 دی 1400 - 14:19
حمله مفت‌خورها به مدیرعامل جوان منطقه آزاد کیش با ترفند شایعه‌پراکنی

پشت پرده این تخریب‌ها افرادی هستند که با استفاده از ضعف مدیران در سالیان گذشته جزیره کیش را حیات خلوت خوبی برای خود می‌دیدند و با پروژه سازی‌های بی‌فایده برای کیش پول خوبی به جیب می‌زدند.

مفت‌خورها را که یادتان هست؟ همان‌هایی که لواسانی در بدو ورود به کیش با تعجب می‌گفت باید آب و نان آنها را هم بدهد! حالا که دستشان از سفره بیت‌المال قطع شده یا دارد قطع می‌شود، همراه با آنهایی که کیش را حیاط خلوت می دیدند، هر روز با انتشار شایعاتی قصد سنگ‌اندازی در مسیر حرکت تیم جدید مدیریتی دارند.

به گزارش کیشوندنیوز، از زمان حضور محمدرضا لواسانی در منطقه آزاد کیش، روح تازه‌ای در پیکره مدیریتی این جزیره مرجانی دمیده شد، مدیری جوان، دلسوز، مومن، انقلابی و از همه مهم‌تر خوش‌فکر اقتصادی، که با تداوم حضورش و همزمانی با روی کار آمدن دولت جدید می‌توان روزهای خوبی را پیش‌ روی کیش دید.

هدف‌گذاری گسترده بر روی مسکن با ساخت مسکن استیجاری(که در مرحله انتخاب مشاور است)، پیگیری جدی واردات خودرو برای کیش، کم کردن کمیسیون املاک، اقدام فوری جهت ارتقا کیفیت آنتن‌دهی موبایل در سطح جزیره از جمله مواردی است که به‌عنوان طرح‌های بلند و کوتاه مدت اما ضروری در اولویت قرار گرفته‌اند و در آینده نزدیک کیشوندان اثرات آنها را در زندگی خود لمس خواهند کرد.

همه این‌ها در حالی است که لواسانی تنها ۲ماه است که در این جایگاه منصوب شده و اقدامات وی در کوتاه مدت نشان می‌دهد برای رسیدن به این تسلط و تصمیم‌گیری در مورد این مسائل باید شبانه‌روزی کار کرد.

اما گویا در همین ابتدا اقدامات این مدیر جوان به مذاق برخی خوش نیامده و مدتی است جریان تخریب لواسانی راه‌اندازی شده و فعلاً به‌بهانه حکم سرپرستی وی، هر روز به نوعی در بوق شایعات دمیده می‌شود.

از بازداشت لواسانی گرفته تا اخراج یا عدم تأیید صلاحیتش برای ادامه حضور در منطقه آزاد کیش از جمله این شایعات هستند که هر از چند گاهی افراد رانده شده با ابزارهای مختلف منتشر می‌کنند.

پشت پرده این تخریب‌ها افرادی هستند که با استفاده از ضعف مدیران در سالیان گذشته جزیره کیش را حیاط خلوت خوبی برای خود می‌دیدند و با پروژه سازی‌های بی‌فایده برای کیش پول خوبی به جیب می‌زدند، و با حضور تیم مدیریتی جدید راهی جز تخریب و شایعه پراکنی نمی‌بینند.

افرادی که منافع شخصی را فدای پیشرفت و حرکت کیش زیبا می‌بینند و اکثر آنها هیچ ارتباطی هم به این جزیره ندارند و می‌توان این اقدامات را باج خواهی از مدیرعامل جوان منطقه آزاد کیش دانست.

حذف مدیران رانت خوار و سو استفاده گر از بیت‌المال و حذف تشریفات پرهزینه و عجیب و غریب در منطقه آزاد کیش از جمله مواردی هستند که پیش‌تر لواسانی عنوان کرده بود برایش دردسر و هزینه درست کرده است.

به‌زودی جزئیات بیشتری از جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال در سازمان منطقه آزاد کیش منتشر خواهد شد اما لازم است دستگاه‌های نظارتی با منتشر کننده‌گان این شایعات برخورد جدی کنند تا جلوی تشویش اذهان عمومی گرفته شود.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=24089
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. بهترین مدیر کیش تا کنون لواسانی بوده و کسانی مفت خور شایعه درست میکنن املاکهای کیش در این شایعه سازی شریک دزد رفیق قافله ولی آقای سعید محمد باید حکم لواسانی قطعی کند چون همه کیشوندان از این مدیر جوان راضی هستد

  2. بهترین مدیر تاریخ کیش همین مدیر جوان محبوب ساکنین کیش جناب لواسانی عزیز است و ما کیشوندان که سی هزار نفر هستیم محکم پشت مدیر کیش ‌ایستادیم و تا خون بریزیم رو زمین اجازه نمی دهیم عده ای قلیلی خار خاشاک نظم مدیر بهم بزنن چون مفت خوری حدی دارد سردار محمد عزیز حکم این مدیر خداجو را قطعی کن تا کیشوندان رضایت کامل داشته باشند

  3. آقای لواسانی یک مرد تمام معنای خداجو دوست داشتنی تمام کیشوندان هم این مرد دوست دارن امیدوارم سراسر محمد عزیز محکم پشت این مدیر خداجو وحق طلب بایستد ما کیشوندان هم تمام قد حمایت می‌کنیم از این مدیر دلسوز کیش

  4. خدا وکیلی بهترین مدیر کیش تا کنون چون لواسانی ندیدم سردار دل‌ها محمد عزیز امیدوارم حکم مدیر جوان قطعی بزنید تا امید کیشوندان نا امید نشود

  5. امیدوارم امیدی که جناب لواسانی ایجاد کرده به نا امیدی توسط عده مفت خور رانت خوار نشود امیدوارم حکم جناب لواسانی بلند مدت بخوره تا کیش به رونق قبلی برگرده

  6. عرض ادب خدمت سردار محمد عزیز و نیروی جوان و انقلابی و خدایی ایشان ،جناب لواسانی گرانقدر .ازینکه چنین نیروی خدوم و مسئولیت پذیر در منطقه ازاد کیش به سرپرستی و ساماندهی اوضاع آشفته ی کیش خدمت رسانی میکند و تمام دغدقه های کیشوندان را در الویت قرار داده اند ،سپاس بیکران و خداوند را شاکریم .امید است سردار دلها ،به چنین شایعاتی گوش فراندهند و عزم خود راجزم کرده و هر چه محکمتر در مقابل کسانی که به دنبال اوضاع اشفته هستند تا صید کنن بایستند .امید تازه ای در دل کیشوندان جوانه زده ،امیداست با اقتدار جناب عالی و برادر عزیز جناب لواسانی گرامی به شکثفایی برسد و نامی بلند ،در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نقش ببندد .سپاس فراوان و در پناه حق باشید .انشالا …