• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

غیر حضوری گواهینامه موتور بگیرید

  • کد خبر : 23347
  • 12 آبان 1400 - 21:42
غیر حضوری گواهینامه موتور بگیرید

رئیس پلیس راهور کیش با اشاره به اجرای طرح ساماندهی موتور‌های شارژی در کیش گفت: کلاس‌های آموزشی اخذ گواهینامه موتورسیکلت به صورت غیر حضوری و برخط برگزار خواهد شد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرگرد مهدی توانگر در گفتگوی خبری سیمای کیش، افزود: ساماندهی موتور‌های شارژی یکی از برنامه‌ها و دغدغه‌های اصلی فرماندهی انتظامی ویژه کیش  است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی موتور‌های شارژی به معنای توقیف این وسیله نقلیه نیست، گفت: با فراخوان موتور‌های شارژی، اطلاعات موتور‌ها در سامانه پلیس ثبت خواهند شد و راکبان به آموزشگاه‌های رانندگی برای اخذ گواهینامه رانندگی موتورسیکلت با درنظر گرفتن تسهیلات ویژه معرفی خواهد شد.

سرگرد توانگر با اشاره به اینکه در کیش بیش از هشت هزار موتور شارژی تردد می‌کنند، افزود: براساس هماهنگی با پلیس راهور اعطای گواهینامه موتورسیکلت بدون سقف تعداد متقاضی در کیش انجام خواهد شد و هر تعداد از متقاضیان که برای اخذ گواهینامه مراجعه کنند می‌توانند پس از گذراندن دوره آموزشی و آزمون، گواهینامه را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی آنلاین و غیر حضوری است، گفت: با افزایش ظرفیت متقاضیان دریافت گواهینامه و  براساس برنامه زمان بندی کلاس‌های غیرحضوری برگزار خواهد شد و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط با ترافیک این طرح را با موفقیت انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23347
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ممنون از کلاسها