• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نمایشگاه کتاب با ۵۵درصد تخفیف برای کیشوندان

  • کد خبر : 23160
  • 12 مهر 1400 - 22:09
نمایشگاه کتاب با ۵۵درصد تخفیف برای کیشوندان

کیشوندان در سومین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب با هر کد ملی از ۵۵ درصد تخفیف برای خرید تا سقف ۳۰۰ هزار تومان بهره مند می شوند.

به گزارش کیشوندنیوز، داوود رادمند مدیرعامل موسسه فرهنگی الست و برگزار کننده سومین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش در نشست خبری این رویداد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد بین مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل موسسه خانه کتاب با هدف بسترسازی برپایی سومین نمایشگاه کتاب جزیره گفت: پیش بینی ما حضور۳۰۰ ناشر و عرضه ۱۵ تا ۲۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه امسال است که با احتساب کتاب های مجلد به ۱۰۰هزار عنوان خواهد رسید.

برگزار کننده سومین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش افزود: عنوان مختلفی از کتاب ها با ارزشی بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان برای نمایشگاه کتاب در نظر  گرفته شده و کمترین تخفیف برای علاقمندان به خرید کتاب ۲۰ درصد بدون محدودیت ثبت خرید می باشد.

وی اظهار داشت: مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان یارانه حمایتی خرید کتاب با نگاه مثبت مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و وزارت ارشاد برای ساکنان در نظر گرفته شده که میزان بن های تخفیف نیز نسبت به سال گذشته از ۵۰ به ۵۵ درصد افزایش یافته است.

رادمند در ادامه این مطلب افزود:  سقف خرید هر فرد با داشتن یارانه حمایتی ۵۵ درصدی خرید کتاب مبلغ ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده که متقاضیان خرید با هر کد ملی تنها ۴۵ درصد مبلغ را در محل نمایشگاه پرداخت و بن تخفیف دریافت می کنند.

وی همچنین از ارائه کتب دانشگاهی، موضوعات روانشناسی، مدیریت، حقوق، تاریخ، ادبیات، هنر، موسیقی، دیجیتال و کتب خارجی و بین الملل با تاییدیه وزارت ارشاد در سومین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش خبر داد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی الست در پایان از مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، همکاری شرکت عمران آب و خدمات و حمایت های بخش خصوصی جزیره و تمامی دست اندرکاران این رویداد قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه در تاریخ ۱۳ الی ۲۳ آبان در محل دائمی نمایشگاههاجنب فرودگاه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23160
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.