• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

نمایشگاه کتاب در کیش آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 23353
  • 14 آبان 1400 - 16:33
نمایشگاه کتاب در کیش آغاز به کار کرد

سومین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب کیش به عنوان نخستین نمایشگاه کتاب حضوری کشور در سال ۱۴۰۰ با حضور ۳۰۰ ناشر در محل نمایشگاه بین المللی این جزیره گشایش یافت.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، آیین گشایش این نمایشگاه عصر پنجشنبه ۱۳ آبان با حضور دوستداران کتاب و جمعی از مسوولان جزیره برگزار شد.

مجری برپایی سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش در این آیین گفت: عشق و علاقه به ساکنان کیش و انرژی مثبتی که از جامعه جزیره داشتیم نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام کردیم و این منطقه با زیرساخت ها و ظرفیت های موجود می تواند به پایتخت کتاب در سطح کشور تبدیل شود. 

داوود رادمند در رابطه با این که تمام ساکنان این منطقه آغاز به کار سومین نمایشگاه کتاب کیش را بزرگترین رویداد جزیره اعلام کردند، افزود: سومین نمایشگاه کتاب کیش مورد استقبال کثیری از مردم این منطقه قرار گرفته است و با پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش خصوصی، درصد تحفیف در نظر گرفته شده با اعتبار ۵۵ درصد برای ساکنان کیش فراهم شده است.

وی افزود: که کیش با تنوع قومی، ملیتی و فرهنگ حاکم در جزیره و انسجام همگانی توسعه را در پیش دارد، یادآور شد: بهترین سوغات و هدیه مسافران از کیش بیش از آن که جاذبه های گردشگری و خرید کالا از بازار باشد، محبت، قانون مداری و فرهنگ پذیری ساکنان کیش است که به فرهنگ و توسعه ایران اسلامی در این منطقه توجه می شود.

رادمند با اشاره به این که در گذشته منطقه آزاد کیش در حد یک فرهنگسرا با ۵۰۰ عنوان کتاب نمایشگاه برگزار می کرد، گفت: سومین نمایشگاه کتاب کیش در فضایی با مساحت هفت هزار مترمربع، بیش از ۱۲ هزار عنوان کتاب و بالغ بر تولیدات ۳۰۰ ناشر معتبر کشور در جزیره، تازه های نشر را در معرض دید ساکنان کیش قرار داده است.

در سومین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب کیش با مشارکت بخش خصوصی و دولتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان منطقه آزاد کیش و تخفیفات ناشران تخفیف ۵۵ درصدی به کیشوندان و ۲۰ درصدی به سایر هموطنان ارایه می شود.

این نمایشگاه به صورت هایپری (فروش متمرکز) اجرا می شود به گونه ای مراجعه کنندگان برای سهولت بیشتر به صورت فروشگاهی کتاب های مورد علاقه خود را انتخاب و در انتهای سالن هزینه ان را پرداخت می کنند.

سومین نمایشگاه بزرگ کتاب کیش با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی الست کیش برگزار می شود.

این رویداد همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ پذیرای علاقمندان است، نمایشگاه کتاب کیش در سالن شماره ۲ مرکز نمایشگاه های بین المللی به وسعت هفت هزار مترمربع برپا شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=23353
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نزدیک یک ساعت ونیم انتظار برای گرفتن بن تخفیف و بعد اعلام تمام شدن سهمیه کامل و دادن بن ۱۵۰ تومانی و بعد دقیقا ۲ ساعت در صف صندوق بودن بدون رعایت فاصله گذاری کند و عصبی بودن صندوق دار. واقعا اگر توان انجام کاری را نداریم چه اصراری وجود دارد که با وقت اعصاب و سلامتی مردم بازی کنیم