• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

برگزاری نمایشگاه کتاب از ۵ تا ۱۱ اسفند در کیش

  • کد خبر : 29866
  • 29 بهمن 1402 - 13:52
برگزاری نمایشگاه کتاب از ۵ تا ۱۱ اسفند در کیش

چهارمین دوره از نمایشگاه بزرگ کتاب کیش با عرضه بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع از ۵ تا ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.

به گزارش کیشوندنیوز، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی «چهارمین نمایشگاه کتاب کیش» با بهره‌گیری از ظرفیت ناشران و انجمن‌‌های تخصصی نشر سراسر کشور، از ساعت ۱۷ شنبه ۵ اسفند در محل نمایشگاه بین المللی کیش گشایش می یابد.در این رویداد بیش از۲۰هزار عنوان کتاب و تازه‌های نشرکشور از ۳۰۰ ناشر در حوزه های کتاب های عمومی،کودک و نوجوان، کمک آموزشی، زبان، دانشگاهی و دیجیتال به بازدید کنندگان عرضه خواهد شد.

یکی از ویژگی های این نمایشگاه ارائه تخفیف ۵۰ درصد برای کیشوندان برای خرید کتاب تا سقف ۴۰۰ هزار تومان است و برای خرید بیش از سقف ۴۰۰ هزار تومان، تخفیف ۵ درصدی در نظر گرفته شده است که برای برخورداری از این تسهیلات همراه داشتن کارت کیشوندی یا کارت ملی الزامی است.

بر اساس این گزارش، “چهارمین نمایشگاه کتاب کیش” به صورت هایپری (فروش متمرکز) اجرا می شود؛ به گونه ای که مراجعه کنندگان برای سهولت بیشتر به صورت فروشگاهی کتاب های مورد علاقه خود را انتخاب و در یک صندوق واحد، هزینه آن را پرداخت می کنند.

برای رفاه حال بازدید کنندگان از نمایشگاه، وسایل نقلیه عمومی از چهار منطقه سفین مقابل خاتم الانبیا، مقابل پارس خلیج، شهرک نوبنیاد میدان بهارستان و شهرک صدف مقابل مسجد امام حسن مجتبی ( ع) در دو نوبت ساعت ۱۶ و ۱۷برای رفتن به نمایشگاه و ساعت ۲۱ و ۲۲ برای بازگشت از نمایشگاه آماده خدمات دهی هستند

این رویداد همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29866
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.