• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مهرگان حامی نمایشگاه کتاب کیش/ ماجرای اولین کتاب من

  • کد خبر : 17124
  • 15 آبان 1398 - 7:36

اولین کتاب من طرحی است که از طرف شرکت حمل و نقل مهرگان در حاشیه نمایشگاه کتاب جزیره کیش قرار است برگزار شود.

به گزارش کیشوند نیوز، اولین کتاب من طرحی است که از طرف شرکت حمل و نقل مهرگان در حاشیه نمایشگاه کتاب جزیره کیش قرار است برگزار شود، این روند قرار است برای سالهای آتی ادامه پیدا کند .

شرکت حمل و نقل مهرگان، یکی از شرکت‌های قدیمی کیش که سهم قابل توجهی از حمل و نقل مشاغل مختلف را به عهده دارد، امسال هم همانند سال گذشته حامی و یکی از اسپانسرهای نمایشگاه کتاب کیش می باشد.

این شرکت برای امسال با ایده‌ای جدید فعالیت خود را در بخش فرهنگی قرار است اجرا کند.

گروه حمل و نقل مهرگان با دعوت از کودکان، نوجوانان و جوانان صاحب قلم در باشگاه نویسندگان جوان مهرگان می‌خواهد از آنها حمایت کند.

هر شخصی در هر گروه سنی که در خود توانایی خلق اثر می‌بیند با مراجعه به غرفه گروه مهرگان در نمایشگاه کتاب، می‌تواند در این باشگاه عضویت پیدا کرده و در زمان مشخصی که اعلام می‌شود داستان کوتاه خود را در قالب فایل word به آدرسی که اعلام می‌نمایند ارسال کند.

گروه مهرگان با همکاری تعدادی از نویسندگان منتقدان و شاعران در تهران آثار ارسالی را داوری کرده و آثار منتخب با هزینه شرکت ویراستاری ، صفحه آرایی و … شده و ماحصل نهایی چاپ نخستین کتاب داستانهای کوتاه نویسندگان جوان جزیره می شود ، که با حضور نویسندگان آثار و مسئولین رونمایی می‌گردد.

این طرح را داستان کتاب من گذاشتیم، که ماجرای چگونگی چاپ اولین داستان کوتاه من از زبان مخاطب است،  به این امید که آینده خوبی برای کودکان، نوجوانان و جوانانی که توان چاپ آثار خود را نداشته‌اند رقم بزند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17124
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.