• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کشتار آهوان کیش توسط سگ‌های ولگرد + عکس

  • کد خبر : 22832
  • 31 مرداد 1400 - 17:47
کشتار آهوان کیش توسط سگ‌های ولگرد + عکس

محیط زیست کیش با انتشار تصاویر آهوانی که شب گذشته توسط سگ‌های ولگرد به قتل رسیده بودند، با ادبیاتی تند از بی‌مسئولیتی افرادی در نگهداری سگ در این جزیره انتقاد کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، محیط زیست کیش با انتشار تصاویر آهوانی که شب گذشته توسط سگ‌های ولگرد به قتل رسیده بودند، با ادبیاتی تند از بی‌مسئولیتی افراد در نگهداری سگ در این جزیره انتقاد کرد.

صفحه اینستاگرام منتسب به محیط زیست کیش با انتشار تصاویر این دو آهو، نوشت:

“این تصاویر دردناک رو بیشتر برای اون دسته از افراد بی وجدانی گذاشتیم که ببینن با ندانم کاری خودشون چه ظلمی در حق حیات وحش مظلوم میکنن. این دو بره آهو حدود دوماه پیش وقتی که مادرشون در اثر برخورد با ماشینهایی عبوری تلف میشه توسط محیط بانهای اداره محیط زیست به محل قرنطینه سایت لاکپشتها منتقل شدند تو این مدت دوماه روزانه پنج بار به صورت دستی شیر دهی می‌شدند

تا اینکه نیمه شب گذشته چهار قلاده سگ‌ولگرد در تاریکی شب وارد سایت میشن و پس از جویدن فنس قرنطینه جفتشون رو گاز میگیرن و خفه می‌کنن.

صحبت ما با اون انسان نماهایی هستش که برای تفریح خودشون سگ رو به محل کارگاه یا خونه میارن بعد که از پس هزینه هاش بر نمیان در حالی که عقیم نشده رهاش میکنن و سرانجام ماجرا چیزی جز وارد آوردن آسیب جبران ناپذیر به حیات وحش بیگناه نیست.

شاید اون سگ بخاطر غریزه‌اش گناهی نداشته باشه ولی قطعا کسایی که مسبب این اتفاق هستند و به زیاد شدن جمعیت اونها دامن میزنن باید روزی در یک برهه از زندگیشون پاسخگو باشند چون خداوند نظاره گر همه اعمال ما انسانهاست”

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22832
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.