• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کرونا جان ۲ بانوی کیشوند را گرفت

  • کد خبر : 22731
  • 17 مرداد 1400 - 20:21
کرونا جان ۲ بانوی کیشوند را گرفت

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: با فوت ۲ بانوی کیشوند تعداد جانباختگان این جزیره بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به ۳۸ نفر رسید.

به گزارش کیشوندنیوز، محمدرضا رضانیا اظهار داشت: امروز ۲ خانم ۴۰ و ۶۰ ساله با علائم تنگی نفس ، ضعف بی حالی ، بدن درد، سرفه ، دارای بیماری های زمینه ای دیابت و فشار خون و بستری در بیمارستان جان خود را دست دادند.

وی با اشاره بر رعایت پروتکل های بهداشتی و قرنطینه افراد مثبت از دیگر اعضای خانواده افزود:خیلی از ابتلاها خانوادگی هستند و بیماران نزدیکان خود را به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مبتلا می کنند و ۲ بانوی فوت شده در روز جاری نیز در ارتباط با فرد کرونا مثبت در خانواده بوده اند.ِ

رضانیا اضافه کرد: مجددا تاکید می‌کنیم  بیماران حتی اگر علایم خفیفی دارند برای دریافت توصیه‌های درمانی و پیگیری‌های مرتبط با ادامه درمان و پیشگیری از بروز شرایط حاد به پزشک مراجعه کنند و از خوددرمانی پرهیز کنند.

جزیره کیش هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و در ماه جاری (مرداد) با در گذشت ۱۳ تن تعداد جانباختگان این ویروس در جزیره به ۳۶ نفر رسیده است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۴ مرداد در این جزیره هفت هزار و ۱۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۸۱ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

اکنون ۴۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند که ۱۴ تن در روز گذشته بستری شده اند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22731
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.