• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آئین نامه واردات خودروهای کارکرده هفته آتی در دولت نهایی می‌شود

  • کد خبر : 28613
  • 16 شهریور 1402 - 10:43
آئین نامه واردات خودروهای کارکرده هفته آتی در دولت نهایی می‌شود

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات واصله یکشنبه آینده کمیسیون مربوطه در دولت آئین نامه واردات خودروهای کارکرده را بررسی می‌کند و انتظار می‌رود ظرف دو هفته آتی این آئین نامه نهایی و برای اجرا ابلاغ شود.

به گزارش کیشوندنیوز، لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت تدوین آئین نامه واردات خودروهای کارکرده، بیان کرد: آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت نهایی شده و به دولت ارسال شده است. دولت نیز در حال بررسی آن است. تاکنون چندین جلسه کارشناسی برای بررسی این آئین نامه در دولت برگزار شده است. هنوز نیز کار کارشناسی لازم دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده فکر می کنم روز یکشنبه آینده کمیسیون اصلی امور زیربنایی در دولت تشکیل خواهد شد و در خصوص آئین نامه واردات خودروهای کارکرده تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. به زودی این آئین نامه مصوب و ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتظار می رود صرف یک الی دو هفته آینده آئین نامه واردات خودروهای کارکرده ابلاغ شود. هنوز صحبت کردن در خصوص جزئیات این آئین نامه زود است. بحث های متعددی در حال انجام است. ما نیز نقطه نظرات خود را ارائه کردیم. تلاش ما بر این است که آئین نامه اجرایی که نوشته می شود، اهداف قانون گذار را نیز تامین کند.

وی در ادامه تاکید کرد: گروه ها و افرادی نیز مخالفت هایی نسبت به این موضوع داشته و مطالبی را مطرح می کنند که مورد تایید ما نیست. ما در تلاش هستیم که آئین نامه نهایی قانون نوشته شده را به درستی پوشش دهد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28613
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.