• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اسلالوم کیش برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 21340
  • 09 اسفند 1399 - 21:29
اسلالوم کیش برگزار شد + تصاویر

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کیش با حضور ۳۰ خودرو در دو کلاس تا ۲۰۰۰ و بالای ۲۰۰۰ سی سی روز جمعه ۸ اسفند در جزیره زیبای کیش برگزار گردید.

به گزارش کیشوندنیوز، موسسه ورزش و تفریحات سالم با همکاری هیات اتومبیلرانی کیش روز جمعه ۸ اسفند در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در باند تفریحات هوایی مسابقه اسلالوم قهرمانی کیش را برگزار کرد.

در این دوره از مسابقات بیش از ۳۰ خودرو در دو کلاس تا ۲۰۰۰ و بالای ۲۰۰۰ سی سی از کیشوندان و همچنین برخی مسافران و گردشگران حاضر در جزیره کیش حضور داشتند.

نفرات اول، دوم و سوم در کلاس تا ۲۰۰۰ سی سی آرمان نامی با ثبت رکورد ۵۷:۸۸ ثانیه، دانیال سرمست با ثبت رکورد ۵۸:۸۸ ثانیه و امید رهبری با ثبت رکورد ۵۸:۶۰ را از آن خود نمودند.

در کلاس بالای ۲۰۰۰ سی سی مقام اول حسین اتفاقی با ثبت رکورد ۵۳:۷۳ ثانیه، مقام دوم علی کیانی با ثبت ۵۵:۱۱ ثانیه و مقام سوم رضا افضلی با ثبت ۵۶:۱۶ ثانیه را کسب کردند.

شایان ذکر است در پایان این رقابت مهیج اتومبیلرانی، کاپ و احکام قهرمانی توسط مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، رئیس هیات اتومبیلرانی کیش و برخی مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به برندگان مسابقه اهدا گردید.


















عکس از: فاطمه یاقوتی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21340
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.