• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اولین آسیب بی‌حجابی به خانواده فرد بی‌حجاب می‌رسد/ افزایش پر سرعت قیمت مواد غذایی

  • کد خبر : 21348
  • 09 اسفند 1399 - 22:07
اولین آسیب بی‌حجابی به خانواده فرد بی‌حجاب می‌رسد/ افزایش پر سرعت قیمت مواد غذایی

امام جمعه کیش گفت: اولین ضربه‌ای که بدحجابی وارد می‌کند به زندگی همین افراد بدحجاب است، زندگی بسیاری از این افراد از درون پاشیده شده است.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و خوش خلقی، عنوان کرد: انسان‌های با تقوا، خوش اخلاق هستند، و طبق روایات حسن خلق نصف دین است، اگر اخلاق انسان خوب باشد و در کنار آن نماز و روزه و… باشد انسان “نمونه” می‌شود، مخصوصاً در خانه سعی کنید اخلاق خوبی داشته باشید.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)، این بانوی بزرگوار را دارای خوبی‌های انسانی، زیبایی‌های الهی و مصداق بارز انسان کامل عنوان کرد و افزود: بانوان باید حضرت زینب(س) را به‌ویژه در حوزه حجاب، الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه کیش افزود: متأسفانه در حوزه حجاب اجحاف شده است، حجاب یک دستور دینی است همه ما موظف هستیم آنرا حفظ کنیم، گاهی اوقات صحنه‌هایی را در همین کیش می‌بینیم که انسان خجالت می‌کشد، حجاب تنها اختصاص به خانم‌ها ندارد، متأسفانه برخی از آقایان لباس‌های فوق‌العاده زننده می‌پوشند که در شأن نظام اسلامی نیست و از کفار هم گاهی اوقات در این زمینه جلو زده‌ایم.

وی ادامه داد: اولین ضربه‌ای که بدحجابی وارد می‌کند در حوزه زندگی همین افراد بدحجاب است، زندگی بسیاری از این افراد از درون پاشیده شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن زاده برگزاری انتخابات پرشور را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز عنوان کرد و اظهار داشت: این شور انقلابی در انتخابات موجب پس زدن دشمن می‌شود و علاج مشکلات کشور در انتخابات پرشور و انتخاب نیروی کارآمد است.

وی با عنوان اینکه برای انتخابات و حضور پرشور و انتخاب نیروی انقلابی و کارآمد آماده باشید، بیان داشت: هر ضربه‌ای که خوردیم از همین انتخاب‌های خودمان بوده است، باید انتخاب خوب داشته باشیم و انتخاب ما در پرتو گروه‌های سیاسی و قبیله‌ای نباشد.

خطیب نماز جمعه کیش با اشاره به فرا رسیدن ۵ اسفند زمان پایان ضرب‌العجل تعیین شده برای کشورهای اروپایی و آمریکایی جهت لغو تحریم‌ها عنوان کرد: کمتر از سه ماه قبل مجلس شورای اسلامی طرح ۲ فوریتی را برای لغو تحریم‌ها تصویب کرد، امروز همه صاحب‌نظران این اقدام را به هنگام و هوشمندانه و بازدارنده می‌دانند.

وی افزود: باید در مقابل دشمن یک صدا از ایران بلند بشود، مجلس و دولت در موضوع برجام باید پای اجرا و نظارت راهبردی روشن رهبر انقلاب یک‌صدا بایستند، ما به تعهداتمان عمل کردیم و اگر طرف مقابل به تعهداتش عمل نکند بر اساس آموزه‌های دینی توافق‌نامه ها را به‌دور خواهی ریخت.

حسن زاده در ادامه به بحث گرانی مواد غذایی در کیش و کشور نیز گذری زد و گفت: متأسفانه این روزها مواد غذایی خیلی گران شده است و با سرعتی فراتر از کلاهای دیگر در حال افزایش است، به قشر ضعیف خیلی سخت می‌گذرد، امیدواریم مسئولان تدابیری برای آن بیاندیشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21348
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.