• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دستگیری ۱۹ سارق در هفتمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کیش

  • کد خبر : 20458
  • 10 آذر 1399 - 1:25
دستگیری ۱۹ سارق در هفتمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری ۱۹ سارق و کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: از ابتدای آذر ماه با اجرای هفتمین مرحله طرح در قالب ارتقاء امنیت اجتماعی توسط کارکنان پلیس کیش، تعداد ۱۹ سارق و ۲۴ نفر از افراد معتاد متجاهر و لامکان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش همچنین از کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد که در این خصوص نیز یک باند متلاشی و ۴ نفر اعضای این باند با انجام کارهای اطلاعاتی در جزیره دستگیر شده‌اند.

سرهنگ جمالی همچنین با اشاره به ۱۳ اموال سرقتی کشف شده اضافه کرد: اقلام سرقتی معمولاً از اماکن متروکه و منازلی که ساکنان آن در آنجا حضور نداشته اند به سرقت رفته است که با بررسی های انجام شده منشاء بسیاری از این موارد اعتیاد بوده که به خاطر آن دست به سرقت می‌زنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه با توجه به خواسته های مردمی نسبت به برخورد با متخلفان حوزه راهنمایی و رانندگی افزود: در این طرح بیش از ۲۶۰۰ تخلف در سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی کیش ثبت گردید که در این راستا نیز ۴۴ خودرو و ۳۹ موتور شارژی متخلف اعمال قانون و توقیف شدند.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: با تشدید برخورد با واحد های صنفی متخلف ۱۰ واحد صنفی نیز از ابتدای آذر ماه تا کنون پلمب شده است.

فرمانده پلیس کیش با اشاره به برخرود قاطع و در چارچوب قانون پلیس با هنجار شکنان حوزه عفاف و حجاب و سگ گردانی در خیابان های جزیره کیش، افزود: برخورد با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به سگ گردانی می کنند از خواسته های مردمی بوده که این امر در دستور کار پلیس کیش قرار داشته که در چارچوب مقررات با این هنجار شکنان برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در طول برگزاری این طرح دادستان کیش حمایت های لازم را داشته و مجوزهای مورد نیاز را صادر کردند، پرونده های متهمان تکمیل و برای رسیدگی به مرجع محترم قضائی ارجاع داده شده است.

فرمانده انتظامی ویژه کیش هدف از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را تحقق بهینه مطالبات مردمی عنوان و تاکید کرد: برای موفقیت در این عرصه، پلیس آمادگی بهره مندی از ظرفیت مردمی را دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20458
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.