• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پلمپ ۱۶ خانه شبانه در ایام نوروز ۱۴۰۰

  • کد خبر : 21632
  • 11 فروردین 1400 - 16:11
پلمپ ۱۶ خانه شبانه در ایام نوروز ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی ویژه کیش با اشاره به پلمپ ۱۶ واحد مسکونی در ایام تعطیلات نوروز گفت: حفظ امنیت و آرامش اجتماعی و سلامت ساکنان جزیره کیش برای پلیس اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ علی اصغر جمالی در گفتگوی خبری سیمای مرکز کیش با بیان اینکه خانه‌های شب اجاره برای همسایگان مجتمع مسکونی معضلات و نارضایتی به وجود می‌آورد، گفت: پلیس در حال حاضر با شکایت همسایگانی که در این مجتمع‌های مسکونی دارای واحد‌های شب اجاره‌ای هستند ورود و موضوع را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس کیش با اشاره به اینکه رئیس جامعه هتلداران کیش نیز اعلام کردند ظرفیت هتل‌های کیش خالی است و اینگونه واحدهای شب اجاره به پیکره هتلداری ضربه وارد می کند گفت: اگر قرار باشد در این حوزه فعالیتی انجام شود باید به شکل هتل آپارتمان، خانه مسافر  و زیر نظر جامعه هتلدران و دستگاه‌های مربوط فعالیت شود.

فرمانده انتظامی ویژه کیش، گفت: علاوه بر مشکلات اجتماعی این واحدهای مسکونی با توجه به شیوع ویروس کرونا معضلات بهداشتی را نیز به وجود می آورند و نیازمند ساماندهی جدی هستند.

سرهنگ جمالی گفت: پلیس از گذشته تاکنون با جدیت به دنبال ساماندهی این موضوع بوده تا متولی اصلی پیا شود و به نظر می رسد که معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش با هماهنگی جامعه هتلداران کیش می تواند در خصوص ساماندهی این موضوع اقدام کند.
سرهنگ جمالی گفت: ساکنان جزیره کیش که در مجتمع مسکونی خود شاهد اجاره غیرمجاز واحدهای شب اجاره هستند می توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۰ این موضوع را به پلیس گزارش کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز نیز ۱۶ واحد مسکونی نیز پلمپ شد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: حفظ امنیت و آرامش اجتماعی و سلامت ساکنان جزیره کیش برای پلیس اهمیت ویژه‌ای دارد.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=21632
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.