• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فیلم | قرنطینه فقط کیش، چینی‌ها ادامون رو در میارن!

  • کد خبر : 18453
  • 04 فروردین 1399 - 19:19
فیلم | قرنطینه فقط کیش، چینی‌ها ادامون رو در میارن!

ساکنان جزیره گردشگری کیش این روزها شعار در خانه می مانیم را به خوبی اجرا می کنند و این می تواند الگویی مناسب برای کشور باشد.

نوروز ۹۹ در جزیره کیش این روزها متفاوت‌تر از هر نوروز دیگری در حال سپری شدن است و بهار امسال جزیره رنگ و بوی هیچ فصل دیگری را ندارد.

بعد از بالا رفتن آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در کیش و با حذف پروازها و کشتی ورودی به این جزیره و قرار گرفتن در شرایط قرنطینه، بازارها نیز تعطیل شدند و ساکنان کیش در خانه ماندن را به‌خوبی اجرا می‌کنند و این می‌تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد.   

خلوتی این روزهای کیش هم خوب است و هم بد، خوب اینکه بسیاری از کیشوندان در حال رعایت توصیه‌های مسئولان بهداشت کشور و حضور در قرنطینه خانگی هستند و بد هم به‌خاطر اینکه این جزیره توریستی که اقتصاد آن بر مبنای گردشگر است به جبر زمانه باید از پذیرش مسافر جلوگیری کند، آن هم در ایامی که مسافر آن و با‌التبع درآمد آن برای فعالان اقتصادی برابر با درآمد یک سال بود.

ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید خیابان‌های کیش در مناطق سیاحتی و تجاری را در فروردین ۹۹ نشان می‌دهد و این روزها به یکی از پربازدیدترین ویدئوهای فضای مجازی کیش تبدیل شده است.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18453
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. توروخدا همه کیشوندانی که بعد از تعطیلات برمی گردند،قرنطینه کنید حتی بدون علامت چون تا دوهفته،بیماری خودشو نشون نمیده،واینا بعد بازگشت می تونن ده ها نفر رو آلوده کنند،گناه ما چیه که سی روزه تو خونه مانده ایم

  2. معلومه ۶ صبح پرنده پر نمی زنه