• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

جریمه ۲۱۰هزارتومانی عدم رعایت ممنوعیت تردد در کیش + جزئیات

  • کد خبر : 22693
  • 14 مرداد 1400 - 17:23
جریمه ۲۱۰هزارتومانی عدم رعایت ممنوعیت تردد در کیش + جزئیات

جانشین انتظامی ویژه کیش گفت:بر اساس مصوبات جلسه شورای سلامت جزیره کیش به مدت ۳روز مرحله اول محدودیت تردد از ساعت ۲۴ الی ۴ بامداد اعمال خواهیم کرد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ “فرج نظری” افزود: با تعطیلی مشاغل گروه ۲،۳،۴ که لیست آن توسط شورای سلامت اعلام گردیده محدودیت ها از روز یکشنبه ۱۷مردادماه به مدت یک هفته از ساعت ۲۳ تا ساعت ۴ بامداد اعمال خواهیم کرد و تمدید طرح بر اساس مصوبات جدید شورای سلامت خواهد بود.

وی افزود:علاوه بر محدودیت های تردد به همراه تیم شورای سلامت و اداره اماکن بر فعالیت مشاغل و رعایت اصول بهداشتی توسط آنان نظارت خواهند کرد.

جانشین انتظامی ویژه کیش تصریح کرد:رانندگان متخلف بر اساس ثبت تردد در دوربین ها مبلغ ۲۱۰ هزارتومان جریمه خواهند شد و تخلف آنان روز بعد از طریق پیام به آنان اعلام خواهد شد.

سرهنگ”فرج نظری”در ادامه افزود:واحدهای صنفی متخلف هم بر اساس اعلام شورای سلامت از طریق اماکن برخورد و پلمب خواهند شد.

وی گفت:امیدواریم با این همبستگی مردمی و تشدید محدودیت ها که بنا به درخواست خود مردم ایجاد شده شاهد روند کاهش انتشار ویروس کرونا باشیم

جانشین انتظامی ویژه کیش اظهارکرد:سلامتی همه مردم عزیز آرزوی ماست چراکه ما هم جز این مردم شریف هستیم و بدون حضور و پویایی مردم زندگی معنایی ندارد.

سرهنگ”فرج نظری” عنوان کرد:خودروهای نیروهای امدادی ، خدماتی، عمومی و افراد دارای مشاغل خاص مثل تیم های پزشکی شامل طرح نمی شود و افرادی هم بنا به ضرورت تردد داشته باشند مثل مراجعه به مراکز درمانی نیاز به ارائه گواهی پذیرش و تاییدیه آن مرکز درمانی می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=22693
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.