• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال نارنج

  • کد خبر : 17674
  • 05 دی 1398 - 22:54
کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال نارنج

یک هزار ۵۰۰ اصله نهال نارنج به‌مناسبت بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در منطقه صدف کاشته شد.

به گزارش کیشوند نیوز، یک هزار و پانصد اصله نهال مثمر به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان؛ همزمان با سراسر استان در جزیره کیش در یکی از زمین‌های مرغوب فاز ۳ شهرک صدف این جزیره به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع با حضور مسؤولان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی و رؤسای ادارات و نهادهای مستقر در کیش و جمعی از بسیجیان کاشته شد.

بنابراین گزارش، در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کاشت درختان مثمر در سطوح مختلف فضای شهری اشاره و اظهار کرد: از گذشته رسم بر این بوده است که به یاد هر شهید نهالی کاشته شود و خوشحالیم که کنگره ملی شهدای استان هرمزگان بهانه و نقطه آغازی برای ایجاد این بوستان و کاشت نهال‌های بیشتر در جزیره کیش شد.

وی با تاکید بر کاشت نهال‌های مثمر بیشتر در سطح شهر اظهار امیدواری کرد تا پایان سال حدود ۲۰ هزار اصله نهال مثمر در جزیره کیش کاشته شود.

مظفری بر اهمیت خدمات‌رسانی به گردشگران به‌عنوان یک وظیفه سازمانی بر هموارسازی مسیر اشتغال و مسکن کیشوندان به‌ویژه ساکنان بومی جزیره کیش تاکید کرد.

شهداد کناری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از برگزاری این مراسم به برخی از برنامه‌های این کنگره مانند تامین جهیزیه ۱۵۰۰ نوعروس، اجرای مراسم ازدواج ۱۵۰۰ زوج جوان و کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال در شهرهای مختلف استان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در حاشیه این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های جزیره کیش برای اجرای طرح‌هایی از این دست اشاره کرد و افزود: این اتفاق می‌تواند یکی از رویدادهایی تلقی شود که از جزیره کیش به تمام کشور تسری پیدا کند.

وی با اشاره به نحوه آبیاری این درختان نیز خاطرنشان ساخت: با اصلاح روش‌های آبیاری فضای سبز و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز آبیاری مانند استفاده از طرح آبیاری قطره‌ای، امکانات لازم برای نگهداری و حراست از این بوستان فراهم شده است./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17674
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.