• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برنامه شب های قدر، روز قدس و عید سعید فطر در جزیره کیش اعلام شد

  • کد خبر : 5069
  • 23 خرداد 1396 - 3:37
برنامه شب های قدر، روز قدس و عید سعید فطر در جزیره کیش اعلام شد

در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم های شب های قدر، روز جهانی قدس و عید سعید فطر در جزیره کیش، برنامه های این ایام اعلام گردید.

به گزارش کیشوند نیوز از  روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت فرا رسیدن شبهای پر فضیلت و متبرکه قدر، مردم مسلمان جزیره کیش شبهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان از ساعت ۲۲ و سی دقیقه با حضور در مساجد و حسینیه های جزیره کیش به سوگواری و سینه زنی در غم شهادت نخستین پیشوای شیعیان و قرائت قرآن و دعاهای ویژه این شب ها می پردازند.

بنابر این گزارش، در شامگاه چهارشنبه ۲۴ خرداد برابر با ۱۹ رمضان حجت الاسلام سید هاشم حسینی بوشهری در مسجد خاتم الانبیاء سخنرانی می کنند.

همچنین، سخنران مراسم احیای قدر در مسجد خاتم الانبیاء  در شامگاه روزهای ۲۶ و ۲۸ خرداد برابر  ۲۱ و ۲۳ رمضان حجت الاسلام حسن طائب است.

 

**راهپیمایی پر شکوه روز جهانی قدس در جزیره کیش در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز ۲ تیر ماه جاری از محل دانشگاه پردیس بین المللی تهران تا مصلای کیش از ساعت ۱۱:۴۵ آغاز می شود.

**همچنین گردهمایی بزرگ مردم روزه دار در این جزیره در روز عید سعید فطر نیز در محل مصلای بزرگ کیش از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5069
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.