• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

افزایش ۱۸۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در کیش

  • کد خبر : 15603
  • 02 خرداد 1398 - 14:44
افزایش ۱۸۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش از افزایش ۱۸۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر جمالی با اعلام این خبر گفت: فرماندهی انتظامی ویژه کیش در دو ماهه امسال با اولویت قرار دادن اجرای طرح های موضوعی، نقطه ای و منطقه ای، موفق به کشف انواع مواد مخدر شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تشدید اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، افزود: از ابتدای سال جاری مقدار ۸۲کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۶ درصد افزایش را شاهد هستیم.

ارشدترین مقام انتظامی کیش بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در راستای برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر طی عملیاتی، افرادی را که قصد ورود نمودن مواد مخدر به جزیره را داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جمالی همچنین خاطرنشان کرد: مقدار ۲۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش از متهمان کشف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان تصریح کرد: پیشگیری از اعتیاد و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است و تا حصول نتیجه مطلوب بایستی تمامی نهادها، دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه به وظایف خود عمل کنند و از شهروندان خواست هر گونه مورد مشکوک را از طریق خط ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.