• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

آمار گردشگران ورودی به کیش از مرز ۱۳۸ هزار نفر گذشت

  • کد خبر : 15149
  • 08 فروردین 1398 - 20:36
آمار گردشگران ورودی به کیش از مرز ۱۳۸ هزار نفر گذشت

در بازه زمانی ۱۱ روزه جزیره کیش میزبان بیش از ۱۳۸هزار نفر از هموطنانمان از سراسر ایران اسلامی بوده است.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جزیره کیش به عنوان نخستین منطقه آزاد کشور و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ایران، به واسطه ظرفیت های طبیعی ، زیرساخت های موجود وبرنامه های شاد ومفرح تفریحی هرساله درایام نوروز میزبان جمع زیادی از هموطنانمان از سراسر ایران اسلامی است که از دو مسیر هوایی ودریایی به این منطقه آزاد سفر می کنند.

در نوروز ۹۸ نیز از ۲۵ اسفند ۹۷ تا  ۶فروردین امسال، جزیره کیش میزبان ۱۳۸ هزار و ۵۵۹گردشگر بوده است.

 در بخش سفرهای هوایی ۵۹۰  پرواز از مسیرهای داخلی وخارجی به جزیره کیش انجام شده است و ۸۴ هزار و  ۷۷۸ نفر از مسیرهای داخلی وخارجی وارد جزیره کیش شده اند.

همچنین دراین ایام از مسیر دریایی واز بنادر چارک، آفتاب ولنگه بیش از ۵۳ هزار و۷۸۱ گردشگر  و۱۰ هزار و ۲۲۸ خودرو وارد جزیره کیش شده اند که انتقال این مسافران توسط ۹۳ شناورمسافری انجام شده و خودروهای مسافران نیز با ۲۷۵ لندینگ کرافت به جزیره کیش منتقل شده است.

گفتنی است با توجه به وضعیت نامتعادل دریا و وزش باد شدید، ورود گردشگران و خودرو از مسیر دریایی از ابتدای سال تاکنون با محدودیت های زیادی مواجه شده و این ترددها تنها محدود به شرایطی است که براساس پیش بینی های هواشناسی مناسب ارزیابی شود. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15149
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.