• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

تشریح کامل برنامه ها به مناسبت روز کیش

  • کد خبر : 26263
  • 17 آبان 1401 - 1:48
تشریح کامل برنامه ها به مناسبت روز کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای هفته کیش که از ۱۸ آبان تا ۲۴ آبان می‌باشد ۳۲ رویداد برنامه ریزی شده است که ۱۵ برنامه آن ورزشی، ۱۰ برنامه تفریحی خانوادگی و ۷ برنامه فرهنگی هنری با هدف گردشگری خانواده محور برنامه ریزی شده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری کیشوندنیوز در خصوص برنامه‌های هفته کیش گفت: برای هفته کیش که از ۱۸ آبان تا ۲۴ آبان می‌باشد ۳۲ رویداد برنامه ریزی شده است که ۱۵ برنامه آن ورزشی، ۱۰ برنامه تفریحی خانوادگی و ۷ برنامه فرهنگی هنری با هدف گردشگری خانواده محور برنامه ریزی شده است.

رمضانی عنوان کرد: برای هفته کیش برنامه‌هایی از قبیل کارناوال شادی در بازارها و ورودی پایانه فرودگاهی ‌کیش، تور طبیعت گردی در سواحل، مانور شناورهای دریایی حدفاصل مجموعه آوای خلیج فارس تا اسکله تفریحی، رالی خودروهای مسافرتی(کمپینگ)، کارناوال موتوری و خودرویی، اجرای برنامه‌های عروسکی، مسابقات دوچرخه سواری و یخ نوردی، بولینگ خانوادگی و برنامه‌های بسیار دیگر که هر کدام آن‌ها به اطلاع گردشگران و کیشوندان عزیز خواهد رسید در نظر داریم‌.

وی در خصوص تخفیفات بازارها و مراکز تفریحی نیز بیان کرد: با همکاری جامعه بازاریان و کلوپ داران تخفیفاتی در این هفته در نظر گرفته شده تا کیشوندان و گردشگران نیز از این تخفیفات ویژه استفاده کنند همچنین مراکز پذیرایی و هتل‌ها نیز با تخفیفات ویژه خدمات ارائه می‌دهند.

وی اظهار داشت: بیشتر برنامه‌های اجرایی در هفته کیش با همکاری بخش خصوصی توانمند جزیره کیش صورت گرفته است.

رمضانی همچنین افزود: رویداد جزیره گنج با شعار “خاک کیش گنج در اختیار ما”، که با همکاری آموزش و پروش جزیره قرار است انجام شود تا حساسیت و اهمیت کیش با توجه به ظرفیت‌های کیش به صورت ملی و بین المللی نمایش داده شود.

به گفته معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش مکاتباتی با سازمان هواپیمایی و چارتر کنندگان صورت گرفته تا با تعدد در پروازها گردشگران بیشتری در این هفته به جزیره کیش سفر کنند و در کنار مسافران هوایی طبق مکاتبات انجام شده با بنادر همجوار نیز گردشگرانی که از طریق دریا به کیش سفر می کنند بتوانند به سهولت به کیش سفر کنند.

انتهای پیام/ ملیحه سادات ذاکررضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26263
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.