• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

ورزش کیش؛ از گذشته تا امروز، از شعار تا واقعیت

  • کد خبر : 14280
  • 14 دی 1397 - 8:19
ورزش کیش؛ از گذشته تا امروز، از شعار تا واقعیت

بهتر نیست به جای طرح عناوین مختلف در خصوص ساخت کمپ‌های پیشرفته ورزشی، ابتدا به اصلاح این معضلات کوچک بپردازیم؟

روزهایی را به‌خاطر دارم که کیش پایلوت ورزش کشور بود و آمال و آرزوی کلیه تیم‌های ملی برای برقراری اردو در جزیره زیبای کیش بود؛ به یاد روزهایی می‌افتم که ورزش کیش در خانه تمامی کیشوندان بود؛ به یاد روزهایی می‌افتم که کیش میزبان برگزاری بسیاری از مسابقات ملی و بین المللی بود….

راستی چه بر سر ورزش کیش آمد؟؟؟

بتازگی چاپ متعدد مطالب در رسانه‌های کیش در خصوص ورزش جزیره کیش به‌شدت ذهن اینجانب یکی از کیشوندان قدیمی را به خود مشغول داشت و سوال‌های بی پاسخ فراوانی را پیش روی اینجانب قرار داد که این سوالات، انگیزه نگارش این مقاله شد.

اولین پرسش اینجانب در خصوص عناوین مطلب مصاحبه‌هاست؛ زمانیکه ما قادر به خدمت در بعد ورزش همگانی به کیشوندان عزیز نمی‌باشیم، آیا قادر به معرفی ورزش کیش به ایران و جهان هستیم؟ آیا ما واقعا ۴۶ رویداد همگانی در کیش انجام داده‌ایم یا درگیر مسایل حاشیه‌ای ورزش بوده‌ایم؟

پرسش دوم آیا واقعا مدیران موسسه ورزش اطلاعات کافی از اماکن ورزشی کیش دارند؟ آیا واقعا از اماکن ورزشی کیش بازدید به‌عمل می‌آید؟ چرا با وقوع اولین باد و باران چندین سالن ورزشی تعطیل می‌گردد؟ چرا هیچ تغییری در تجهیزات ورزشی اماکن ورزشی صورت نمی‌پذیرد و ما همچنان بر روی تشک‌های پاره، دیوارهای ریخته شده اماکن، سرویس‌های نه‌چندان مطلوب، کمدهای معیوب، وسایل خراب و … تمرین می‌کنیم؟ بهتر نیست به جای طرح عناوین مختلف در خصوص ساخت کمپ‌های پیشرفته ورزشی ابتدا به اصلاح این معضلات کوچک بپردازیم؟

پرسش سوم آیا برنامه‌ای برای ورزش قهرمانی که عنوان نموده‌اند، داشته‌اند؟ کلاس‌های ورزشی از سال‌های گذشته به این روال اداره می‌شد و اعزام تیم‌ها هم همانند گذشته صورت پذیرفته است، پس چه کار جدیدی جهت اعتلای ورزش قهرمانی انجام شده است؟ آیا برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت انجام شده است؟

پرسش چهارم آیا برنامه ریزی جدیدی جهت شناسایی کیش به جامعه جهانی و بین المللی صورت پذیرفته است؟ آیا رویداد بین المللی مهمی در این زمان انجام شده است؟ آیا برگزاری مسابقات فوتبال ٧ نفره معلولین توسط فدراسیون ورزش‌های معلولین با شرکت تعداد اندک تیم‌های حاضر قادر به شناسایی ورزش کیش به دنیا هست؟

پرسش پنجم آیا واقعا ۱۱۳مورد کلاس آموزشی در کیش برگزار شده است؟؟؟ این بدان معنی است که به‌طور متوسط هفته‌ای ٢ الی ٣ کلاس آموزشی در جزیره کیش برگزار شده است پس سوابق آن کجاست؟

ما کیشوندان فهیم کیش به ارزیابی عملکرد و برآیند فعالیت‌ها به‌جای گفته‌ها، درج تصاویر زیبا و مصاحبه‌های متنوع می‌پردازیم؛ ای کاش و ای کاش به‌جای تلاش برای ماندن، اندکی صادق و ورزشی باشیم.

آقای مدیر ما منتظر برآیند تلاش های واقعی شما هستیم نه …!

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14280

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.