• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

روایت پلیس فتا کیش از رفیقی که نارو زد/ رمز دوم را برای خرید شارژ گرفتم

  • کد خبر : 12052
  • 07 مرداد 1397 - 7:20
روایت پلیس فتا کیش از رفیقی که نارو زد/ رمز دوم را برای خرید شارژ گرفتم

رئیس پلیس فتا کیش از دستگیری شخصی که با سوء استفاده از اعتماد دوست خود اقدام به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب او نموده بود خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، سرهنگ دوم “محمدرضا رضایی” اظهار کرد: فردی با در دست داشتن دستور قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت چندی پیش شخص ناشناسی مبلغ۳۰ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حسابم در چندین مرحله برداشت نموده است که تقاضای رسیدگی و کمک از سوی پلیس فتا را دارم.

وی افزود: با هماهنگی مقام محترم قضایی درخواست شاکی در دستور کار کارشناسان تخصصی این پلیس قرار گرفت و طی بررسی‌های بعمل آمده مشخص گردید متهم اقدام به سرقت از حساب شاکی به صورت اینترنتی و در قالب ثبت نام در سایت های قمار و شرط بندی نموده که فرد خاطی شناسایی گردید.

سرهنگ رضایی افزود: کارشناسان این پلیس برابر هماهنگی قضائی صورت گرفته متهم شناسایی شده را دعوت و پس از اقدامات پلیسی فرد مذکور، ضمن اقرار به اشتباهات خود عنوان کرد؛ بنده با شاکی دوست صمیمی و فامیل می باشم و مدتی قبل شماره کارت و رمز دوم وی را از خود ایشان دریافت نمودم تا برای او شارژ تهیه نمایم اما در موقعیت مناسب و با سوء‌ استفاده از اعتماد وی با هدف تامین نیازهای مالی چند مرحله از حساب وی برداشت نمودم.

رئیس پلیس فتا کیش با بیان اینکه هرگز کارت بانکی و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید، گفت: رمز کارت ها بویژه رمز اینترنتی خود را به صورت دوره‌ای تغییر دهید تا در صورت مفقود شدن یا سرقت مورد سوء‌استفاده قرار نگیرد.

سرهنگ دوم محمد رضا رضایی در پایان تاکید کرد: سرویس پیامکی تراکنش‌های بانکی خود را فعال کنید تا از هر‌گونه برداشت و واریزی به حساب‌های بانکی خود مطلع شوید.

رییس پلیس فتا کیش گفت: در انتها از هموطنان عزیز درخواست داریم در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش تماس با ما با پلیس فتا در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12052
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.