• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

اسکان بیش از ۱۰هزار گردشگر در کمپ های پدیده کیش

  • کد خبر : 10209
  • 11 فروردین 1397 - 0:32
اسکان بیش از ۱۰هزار گردشگر در کمپ های پدیده کیش

مدیرعامل شرکت پد‌یده کیش اعلام کرد در حالی به دهمین روز نوروز نزدیک می شویم که بر اساس آمار ثبت شده در کمپ های اسکان موقت پدیده کیش بیش از ده هزار نفر از گردشگران جزیره را پذیرا بودیم.

به گزارش کیشوند نیوز، مدیرعامل شرکت پد‌یده کیش اعلام کرد: در حالی به دهمین روز نوروز نزدیک می شویم که بر اساس آمار ثبت شده در مرکز پذیرش گردشگران نوروزی در کمپ های اسکان موقت پدیده کیش، بیش از ده هزار نفر از گردشگران جزیره را پذیرا بوده ایم.

دکتر متقی گفت: بیش از ده هزار نفر از گردشگرانی که به جزیره زیبای کیش مسافرت نموده اند در کمپ های اسکان موقت نوروزی پدیده کیش اسکان یافته و از خدمات این کمپ ها بهره مند شده اند.

وی افزود: مجموعه گردشگری پدیده کیش در این ایام میزبان بخش عمده ای از سهامداران محترم نیز بوده است که امیدواریم رضایت این دسته از میهمانانمان را فراهم نموده باشیم.

لازم به ذکر است که امسال پدیده کیش در اقدامی در محوطه خود کمپ اقامتی کانکسی برای مسافران نوروزی راه اندازی کرد که این اتاق ها بسته به تجهیزات و امکانات به سه درجه ۲،۱ و ۳ تقسیم بندی شدند.

اتاق های گرید یک با تجهیزاتی همچون موکت، دو تخت خواب، یک عدد یخچال و اسپیلت می باشد. اتاق های گرید دو دارای موکت، ۴ تا ۶ تخت خواب، کولر و یخچال است و کف اتاق های گرید سه نیز با موکت کفپوش شده و فاقد کولر و یخچال می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10209
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.