• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

بازسازی رستوران کف شیشه‌ای کیش

  • کد خبر : 27555
  • 25 اردیبهشت 1402 - 11:16
بازسازی رستوران کف شیشه‌ای کیش

مدیرعامل شرکت پدیده کیش از ادامه سریع کار ساخت رستوران کف شیشه ای پدیده در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سعید راسخیان با بیان این مطلب گفت: رستوران فانوس یا کف شیشه ای از جاذبه های گردشگری جزیره کیش بوده که بعد از مدتی تعطیلی در حال بازسازی آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این رستوران زیبا در حاشیه آبهای خلیج فارس در ارتفاع ۴۲ متری از سطح زمین ساخته شده و ۵۰۶مترمربع فضا در طبقه فوقانی دارد.

راسخیان افزود: برای مرمت، نوسازی و بهسازی این رستوران تاکنون بحث تعویض کامل شیشه ها و استحکام سازه فلزی و پایه ها و ستونها و همچنین ساخت سالنهای جدید در طبقه اول به مساحت ۱۰۵۰ مترمربع و ۳۶۰ متر مربع در قسمت هلی پد قدیم در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات فضاهای رستورانی در طبقه همکف نیز تغییراتی ایجاد شده و مساحت آن به ۶۰۰ مترمربع افزایش یافت تا خدمات دهی به طبقات بالا کاملتر صورت گیرد. راسخیان با اشاره به این تغییرات گفت: در این راستا حدود ۵۰۰ مترمکعب بتن ریزی فونداسیون و۳۱۷متر مکعب بتن ریزی در سقف طبقه همکف انجام شده است.

مدیرعامل شرکت پدیده کیش با اشاره به عملیات محوطه سازی رستوران فانوس از کاشت ۵۰ اصله نخل و همچنین ۳۹۰۰ مترمربع محوطه و landscape حدفاصل رستوران فانوس و قلعه خبر داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27555
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. هم رستوران گرانی بود و هم کیفیت پایین و هم فاقد مشتری مداری!!!!
    پس باید همه جوره تغییر داد؛ هم کیفیت و کمیت!!!!