• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پدیده، یکی از قوی ترین جاذبه های توریستی جزیره مرجانی کیش خواهد شد

  • کد خبر : 17954
  • 03 بهمن 1398 - 1:18
پدیده، یکی از قوی ترین جاذبه های توریستی جزیره مرجانی کیش خواهد شد

مدیرعامل شرکت بین المللی پدیده کیش گفت: مجموعه پدیده کیش در تلاش است به یکی از قوی ترین جاذبه های توریستی جزیره کیش تبدیل شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، مدیرعامل شرکت بین المللی پدیده کیش گفت: مجموعه پدیده کیش در تلاش است به یکی از قوی ترین جاذبه های توریستی جزیره کیش تبدیل شود.

عباس محتاج تاکید کرد: طی مدت انتصاب مدیریت جدید گروه شرکت های پدیده اقدامات مهمی در راستای رونق بیش از پیش شرکت پدیده کیش صورت پذیرفته است که از اهم اقدامات انجام شده می توان به اقدامات صورت گرفته در بازار بزرگ پدیده کیش اشاره کرد.

وی افزود: هم اکنون بازار پدیده کیش در حال راه اندازی فروشگاه مواد غذایی و پروتئینی با رویکرد تنظیم بازار و حمایت از مصرف کننده با ارائه برندهای معتبر داخلی و خارجی است که این مهم باعث استقبال بیش از پیش کیشوندان و گردشگران جزیره کیش خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پدیده کیش عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و با تجهیز و آماده سازی کمپ های مجموعه ، در ایام نوروز سال ۱۳۹۹ تحت عنوان اسکان ارزان میزبان گردشگران داخلی و خارجی نوروزی جزیره کیش هستیم .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اقدامات لازم جهت رونق بخشیدن به مجموعه پدیده کیش راه اندازی مجدد پروژه های عمرانی می باشد، لذا مذاکرات فشرده ای جهت حصول توافق و عقد قرارداد و همچنین تفاهم نامه هایی با شرکت های سرمایه گذار داخلی و خارجی در بخش ها و کاربریهای مختلف عمرانی در جریان است.

این مقام مسئول همچنین به برگزاری جنگ های شادی با حضور خوانندگان و گروه های موسیقی مطرح کشور وهمچنین جشن شب یلدا که با بیش از ۱۸۰۰ نفر از کیشوندان و گردشگران در رستوران بزرگ پدیده کیش برگزار گردید اشاره کرد.

مدیرعامل پدیده کیش اضافه کرد: رستوران بزرگ پدیده در روز ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸ میزبان جشنواره بین المللی شادی و نشاط (imaths) که برای اولین بار درکشور برگزارگردید، بوده است که در این جشنواره بیش از ۱۰۰۰ نفر کودک به همراه خانواده هایشان در این جشنواره حضور داشتند.

محتاج در پایان ابراز امیدواری کرد: با اتکا به لطف الهی شرکت پدیده کیش به یکی از قویترین جاذبه های توریستی جزیره زیبای کیش تبدیل خواهد شد.

گفتنی است عباس محتاج از تاریخ ۱۷آذرماه به عنوان سرپرست و رییس هیات مدیره شرکت پدیده کیش مشغول به فعالیت بوده است که اخیرا با تصویب هیأت مدیره به سمت مدیرعامل شرکت پدیده کیش منصوب شده است

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17954
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.