• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پلمپ ۷ واحد مسکونی (خانه شبانه) متخلف در کیش

  • کد خبر : 10186
  • 09 فروردین 1397 - 7:25
پلمپ ۷ واحد مسکونی (خانه شبانه) متخلف در کیش

سرگرد حسن درستی رئیس اداره اماکن انتظامی کیش از پلمپ هفت واحد مسکونی به علت تغییر کاربری و بهره برداری به عنوان واحد اقامتی با همکاری رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش خبر داد.

 سرگرد “حسن درستی” در این رابطه گفت: بدنبال اقدامدات نظارتی در حوزه اماکن عمومی، هفت مجموعه اقامتی غیر مجاز در سطح جزیره شناسایی گردید که بدون رعایت قوانین و مقررات حوزه اماکن عمومی نسبت به در اختیار قرار دادن واحد های آپارتمانی به افراد بدون درنظر گرفتن آیین نامه ها و مقررات لازم اقدام می نمودند.

بر پایه این گزارش، پس از هماهنگی قضایی نسبت به بازرسی از واحد های آپارتمانی مجموعه اقامتی مورد نظر، مسئول مجموعه اقامتی به مراجع قضایی معرفی شدند که در این راستا واحدهای آپارتمانی مورد نظر با دستور قضایی پلمپ گردید.

سرگرد درستی افزود: با اقدامات نظارتی اجازه بروز و ظهور مفاسد اجتماعی و اقدامات مجرمانه به متخلفین نخواهیم داد و در راستای وظایف محوله با هرگونه ناهنجاریهای اجتماعی که امنیت اخلاقی جامعه را دچار مشکل می نماید با جدیت برخورد خواهیم کرد.

رئیس اداره اماکن فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان از همکاری تنگاتنگ دادستان محترم کیش و رئیس جامعه هتلداران و همچنین رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کیش از شناسایی و پلمپ این واحدهای غیر مجاز در جزیره کیش تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10186
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.