• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۱۶ واحد خانه شبانه پلمب شد

  • کد خبر : 18450
  • 04 فروردین 1399 - 2:57
۱۶ واحد خانه شبانه پلمب شد

مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش با همراهی نمایندگان اداره اماکن و نیروی انتظامی، ۱۶ واحد مسکونی اجاره شبانه و ساعتی غیرقانونی در شرایط بحران کرونا را شناسایی و اقدام به پلمب منازل کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بنابر مصوبه ۱۴ اسفند ماه ۹۸، واگذاری هرگونه واحد مسکونی به‌صورت اجاره شبانه، ساعتی (موقت) ممنوع اعلام شده است. باتوجه به گزارشات مردمی دریافتی از سوی سامانه رسیدگی به شکایات گردشگری، ۱۶ واحد مسکونی اجاره شبانه، از سوی کارشناسان نظارت برخدمات و مراکز گردشگری شناسایی و با همراهی نمایندگان اداره اماکن و نیروی انتظامی پلمب شد و با متخلفین برخورد قانونی صورت گرفت.

علی ابراهیمی‌معینی ضمن تبریک بعثت رسول اکرم (ص) و سال نو گفت: در روزهای گذشته با پیگیری‌های مجدانه کارشناسان نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری و نیز محدود شدن پروازهای ورودی به جزیره کیش، تعداد واحدهای مسکونی اجاره شبانه متخلف کاهش چشمگیری داشته است و شکایات مردمی از این واحدها تقریباً به صفر رسیده است. این امر تنها با همراهی و همدلی کیشوندان عزیز میسر شد.

وی خاطر نشان کرد: کیشوندان می‌توانند در ایام نوروز تخلفات مربوط به اجاره شبانه منازل مسکونی یا اجاره خودرو و سایر شکایات حوزه گردشگری را به شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۸۳۶۵۳ در تمامی ساعات اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18450
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.