• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری کارگاه باز آموزی فرآیند پرستاری در بیمارستان کیش

  • کد خبر : 9963
  • 22 اسفند 1396 - 16:39
برگزاری کارگاه باز آموزی فرآیند پرستاری در بیمارستان کیش

کارگاه باز آموزی فرآیند پرستاری به منظور به روز رسانی دانش پرستاری و بهبود کیفیت مراقبت های پزشکی در بیمارستان کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کارگاه باز آموزی فرآیند پرستاری به منظور به روز رسانی دانش پرستاری و بهبود کیفیت مراقبت های پزشکی در بیمارستان کیش برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه دکتر صدیقه سالمی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدرس انجمن پرستاری جراحی قلب ایران در دو نوبت صبح و عصر در خصوص فرآیند پرستاری و گزارش نویسی در پرستاری به عنوان دو محور عملیاتی اساسی در بیمارستان ها مطالبی را ارائه کرد.

دوره های باز آموزی پرستاری به هدف آموزش آخرین دستاوردهای درمانی و مراقبتی سالانه در چند نوبت توسط سازمان نظام پرستاری کل کشور برگزار می شود.

ارائه نکات کلیدی و اساسی در فرآیند خدمات رسانی به بیماران و آموزش به روزترین اطلاعات در زمینه حفاظت و مراقبت از بیماران بستری طی روند درمان از مهمترین محورهای این دوره آموزشی است.

گفتنی است طی برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای نیاز سنجی داخلی و هماهنگی های به عمل آمده بین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و انجمن پرستاری قلب ایران، این کارگاه ها به صورت فصلی با دعوت از اساتید مجرب و مطرح کشور در کیش برگزار خواهد شد.

گفتنی است بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با ۶۵ نفر کادر پرستاری در بخش های بستری مردان، بستری زنان، ICU، CCU، اتاق عمل، اورژانس و فوریت های پزشکی در جزیره کیش به ساکنان و گردشگران خدمات درمانی ارایه می دهد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9963
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.