• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

راه اندازی خط شماره ۲ مینی بوس در جزیره کیش

  • کد خبر : 9967
  • 23 اسفند 1396 - 11:15
راه اندازی خط شماره ۲ مینی بوس در جزیره کیش

در آستانه ایام نوروز ۹۷ و آغاز سفرهای نوروزی گردشگران ، مدیر حمل و نقل عمومی کیش از ایجاد خط شماره ۲ مینی بوس در جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، علی نجاتی سلیم مدیر حمل و نقل جزیره کیش ضمن اشاره به اینکه تا کنون مینی بوس ها فقط در یک خط از مسیر بازار سفین تا منطقه مرجان و بالعکس در جزیره کیش تردد داشتند، افزود: بنا به درخواست شهروندان ساکن مناطق نوبنیاد ۲ و ۳ و همچنین با نزدیک شدن به آغاز سفرهای نوروزی و ورود گردشگران به جزیره، با هدف ارائه خدمات بیشتر و بهتر با تصویب شورای ترافیک از صبح روز سه شنبه ۲۲ اسفند خط شماره ۲ مینی بوس بصورت آزمایشی در جزیره، راه اندازی شد.

وی در خصوص مناطق تحت پوشش این خط گفت: در این خط، مینی بوس ها از ایستگاه جنب مصلی بزرگ کیش به سمت میدان غدیر ، بازار پارس خلیج ، بازار سفین، میدان سعدی، میدان بسیج ، فاز سه نوبنیاد ، فاز دو نوبنیاد ، میدان بهارستان فاز یک نوبنیاد ، فاز A1 وA2 ، خیابان شمشاد ، میدان غدیر ، ایستگاه جنب مصلی بزرگ کیش و بالعکس با کرایه نفری ۵۰۰ تومان تردد می کنند.

نجاتی ضمن اشاره به اینکه با ایجاد خط شماره ۲ مینی بوس، مبدا خط شماره ۱ نیز تغییر می کند ، افزود: مبدا خط شماره ۱ نیز از این پس از ایستگاه بازار سفین به ایستگاه جنب مصلی بزرگ کیش تغییر می کند و در مسیرهای میدان المپیک ، بازار هرمز، ششصد دستگاه ، پایانه مسافری بندر، بازارهای بهکیش، مریم و ونوس، میدان ساحل ، میدان امیر کبیر، بازارهای مروارید، زیتون ، مرکز تجاری ، پردیس یک و دو ، مرجان ، هتل دیدینها و پارک دلفین و بالعکس با کرایه نفری ۱۰۰۰ تومان، مسافران را جابجا می کنند.

وی همچنین در خصوص خدمات دهی سایر وسایل حمل و نقل عمومی در ایام نوروز گفت: در این ایام، ۴۰ دستگاه مینی بوس از سرزمین اصلی به ناوگان حمل و نقل جزیره اضافه می شود. همچنین حدود ۳۰ دستگاه هایس نیز وظیفه جابجایی مسافران دریایی از بندر کیش به سایر نقاط کیش را بر عهده خواهند داشت.

مدیر حمل و نقل عمومی کیش در خصوص کرایه تاکسی های خطی و تلفنی اعلام کرد: دریافت کرایه کلیه تاکسی ها بر اساس استفاده از تاکسیمتر انجام می شود و در صورت عدم استفاده از تاکسیمتر توسط رانندگان تاکسی، مسافران مشخصات تاکسی مربوطه را به مدیریت حمل ونقل عمومی اعلام کنند.

وی در پایان از شهروندان و گردشگران درخواست کرد که در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و پیگیری اشیاء بجامانده در وسایل نقلیه عمومی می توانند با تلفن گویای ۱۴۱ و یا تلفن ثابت ۴۴۴۲۰۰۸۶-۰۷۶ به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند ، موضوع در اسرع وقت توسط واحد رسیدگی شکایات مردمی مدیریت حمل ونقل عمومی پیگیری و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در طول سال تعداد ۱۲۸ تاکسی خطی، ۵۴۲ تاکسی تلفنی ، ۷۹ مینی بوس و ۴ خودروی نظارتی در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به ساکنان و گردشگران جزیره ارائه خدمات می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9967
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.