• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مردم را نا امید نکنیم

  • کد خبر : 9874
  • 18 اسفند 1396 - 11:27
مردم را نا امید نکنیم

در حالی که هنوز بیش از شش ماه از طلوع مدیریتی جدید بر افق سازمان منطقه آزاد کیش نمی گذرد احادیث فراوانی از دلواپسان و غیر دلواپسان حاضر در عرصه های مختلف کشور شنیده می شود که جای بسی تعجب و البته کمی تامل دارد.

“کوروش کشمیری” نماینده حزب اراده ملت ایران در جزیره کیش:

در حالی که هنوز بیش از شش ماه از طلوع مدیریتی جدید بر افق سازمان منطقه آزاد کیش نمی گذرد احادیث فراوانی از دلواپسان و غیر دلواپسان حاضر در عرصه های مختلف کشور شنیده می شود که جای بسی تعجب و البته کمی تامل دارد.

با خواندن مصاحبه ای از یکی از نمایندگان مجلس و اظهار نظر عجیب ایشان درباره وضعیت جزیره کیش لازم دیدم بدون آنکه قضیه را شخصی کرده و نظری درباره شخص ایشان و عملکردشان بدهم نکاتی را بالاجمال عرضه دارم.

به دوستان دلسوز و دلواپس خود که این روزها صدایشان را از حنجره کمیسیون عمرانی مجلس در خبرگزاری های مشخص می شنویم خاطر نشان می سازم اگر منظور شما از واژه عملیاتی بودن آنست که طی دوران مسئولیت هم اندیشان شما در سطح کشور روی داد، با نهایت پوزش باید گفت قطعا نه تنها آقای انصاری لاری بلکه همه آن کسانی که مردم به امید آنها به پای صندوق های رای آمده و به آقای روحانی رای قاطع داده اند هیچکدام عملیاتی نیستند.

اگر منظور ایشان از خوب و یا بد بودن وضعیت جزیره کیش و کشور آنست که در زمان تصدی مسئولیت دوستانشان در کشور دیدیم ما امیدواریم هیچگاه به دوران سیاه خرد گریزی و عقل ستیزی باز نگردیم تا آن دوران به ظاهر خوب را تجربه کنیم.

از عزیزانی که چه اصلاح طلب و چه غیر اصلاح طلب در مجلس حضور دارند، و نماینده آحاد ملت ایران هستند انتظار می رود به جای برخی اظهار نظرهای شخصی به یافتن راه کارهای قانونی در مجلس بپردازند که مثلا نهادی مانند شورای اسلامی شهر در کیش (که بسیار مظلوم و محجور واقع شده) اختیارات قانونی خود را هرچه سریعتر بدست آورد تا مشارکت بالای مردم را در سیاستگذاری های سطح شهر کیش شاهد باشیم. در آن صورت به این دوستان اطمینان می دهم هم اوضاع شهر ما به معنی واقعی کلمه خوب خواهد شد و هم توان عملیاتی مسئولان به شکلی سازنده بالا خواهد رفت.

در آخر لازم می دانم تاکید نمایم که بهتر است امیدوارانه در سطح کشور مردم را به مشارکت هرچه بیشتر در امور و همکاری با دولت تدبیر و امید فرا بخوانیم که اگر مانند ماه های گذشته از امکاناتی که در اختیارمان قرار گرفته است در جهت مایوس کردن مردم آزاده ایران حرکت کنیم دلواپسان عزیز باید بدانند که بیشترین حجم دود در چشم ایشان خواهد رفت و آنچه در کشور روی خواهد داد به جز عاقبتی شوم برای همه و بویژه این دسته از عزیزان سرنوشتی دیگر محتوم نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9874
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. مردم نا امید نیستند شما نگران نباش