• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کیان مرادی مدال طلای خود را به شهدای فاطمی ناجا تقدیم کرد

  • کد خبر : 9652
  • 06 اسفند 1396 - 11:09
کیان مرادی مدال طلای خود را به شهدای فاطمی ناجا تقدیم کرد

“کیان مرادی” قهرمان رقابتهای تیر و کمان جوانان جهان مدال زرین خود را به پاسداشت تلاش حافظان امنیت ایران اسلامی به شهدای فاطمی نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران، تقدیم کرد.

کیان مرادی تیر و کمانبه گزارش کیشوند نیوز، این ورزشکار جوان که به تازگی در رقابتهای جهانی آمریکا به مقام قهرمانی جهان دست یافته است، شنبه شب در میان استقبال فرمانده انتظامی ویژه کیش و جمعی از مسوولان و امام جمعه این جزیره مرجانی وارد فرودگاه کیش شد.

بر پایه این گزارش، مرادی در بدو ورود به فرودگاه کیش، مدال خوش رنگ خود را با ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی که در جریان اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران به درجه شهادت نایل گردیدند و به پاسداشت ایثار آنان ، تقدیم سرهنگ “رحیم جهانبخش ” فرمانده انتظامی ویژه کیش کرد.

یادآور می شود، فرمانده انتظامی ویژه کیش نیز با قدردانی از این اقدام زیبای کیان مرادی این حرکت قهرمان جهان را تصویری از رفتار و منش پهلوانانه و ارزشی فرزندان این مرز و بوم توصیف کرد.

سرهنگ رحیم جهانبخش در این مراسم از کیان مرادی خواست به نمایندگی از شهروندان، ورزشکاران و نیروی انتظامی کیش در مراسمی این مدال زرین را در تهران به فرماندهی ناجا و خانواده شهدای (فاطمی) خیابان پاسداران تهران اهدا کند.

امام جمعه کیش نیز در آیین استقبال از کیان مرادی گفت: افتخار می کنیم که جوانان قهرمان ایران اسلامی در میادین بین المللی همواره ارزش های ناب اسلامی و اعتقادی را به تصویر می کشند.

حجت الاسلامی احمد حسن زاده افزود: اهدای مدال پر افتخار مرادی قهرمان جوانان جهان به شهدای نیروی انتظامی نمونه بارزی از جوانانی است که یاد شهدا را همواره زنده نگه می دانرند.

رقابت‌های تیر و کمان قهرمانی جهان هفته گذشته در یانکتون آمریکا برگزار شد و تیم ریکرو جوانان متشکل از رضا شبانی، ابوالفضل حسینی و کیان مرادی در فینال برابر تیم اوکراین به میدان رفت و پس از تساوی ۴-۴ در تیر طلایی مقابل این تیم به پیروزی رسید تا برای اولین بار به مدال طلای جهان برسد.

گفتنی است، کیان مرادی از جزیره کیش در ترکیب تیم ملی تیر اندازی با کمان حضور داشت.

منبع: خبرگزاری پلیس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9652
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.