• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی مجموعه تیر و کمان کیش تخصیص یافت

  • کد خبر : 26381
  • 26 آبان 1401 - 22:49
۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی مجموعه تیر و کمان کیش تخصیص یافت

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای ایجاد زیرساخت برگزاری مسابقات جهانی، ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی مجموعه تیرو و کمان این جزیره تخصیص یافت.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، مهدی کشاورز روز پنجشنبه در گردهمایی روسای فدراسیون های ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: برای بالا بردن نشاط، کشف استعدادهای داخل جزیره، ایجاد یک الگوی قهرمانی و پهلوانی، تقویت هویت ملی همگانی کردن ورزش از مهمترین دستورکارها و رویکردهای حمایتی این سازمان است.

وی با بیان اینکه شاخص سرانه فضای ورزشی این جزیره با حدود ۱۴.۵ متر مربع بیش از ۱۴ برابر میانگین کشوری است افزود: برای حفظ این موقعیت در دولت سیزدهم بخشی از زیرساخت های جزیره کیش مورد توجه قرار گرفته که بازسازی ۱۴ زمین تنیسن، مجموعه اسکواش، بهسازی و احداث چهار زمین فوتبال و احداث اولین دیواره یخ‌نوردی جهانی یک باشگاه بدنسازی از جمله اقدامات انجام شده در سال جاری است.

کشاورز افزود: تا پایان سال نیز در راستای توسعه گردشگری ورزشی، احداث پیست یخ و مجموعه بولینگ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: احداث مجموعه تیرو کمان کیش با افق میزبانی از مسابقات جهانی از دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری بوده و برای این اقدام ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی گفت: احداث استادیوم ورزش های ساحل، اسکلی و موج سواری، قایقرانی،  برگزاری المپیک ناشنوایان در ۲۰۲۴ و میزبانی از مسابقات بین المللی و جهانی نیز از برنامه های آتی این سازمان در بخش ورزش است. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26381
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.