• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیگیری احمد جباری برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی در کیش

  • کد خبر : 20403
  • 03 آذر 1399 - 22:42
پیگیری احمد جباری برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی در کیش

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از انجام رایزنی‌های گسترده برای احداث بیمارستان از سوی تامین اجتماعی در کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، مهندس احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره نقش اصحاب رسانه در آگاه سازی جامعه بی نظیر بوده است و بی‌شک رسانه‌ها می‌توانند در برخی بحران‌ها مشاور مسئولان باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در ادامه با اشاره به گزارش‌های متعدد در خصوص کمبود‌های بخش درمان جزیره کیش و نبود بیمارستان تامین اجتماعی در این جزیره، افزود: بر مبنای گزارشی که تهیه شده بود و با همکاری مشاوران مجلس شورای اسلامی در بخش بهداشت و درمان، پیگیری های خود را آغاز کردیم.

احمد جباری از رایزنی‌های گسترده برای کاهش کمبودهای درمانی کیش خبر داد و اضافه کرد: از طریق وزارت بهداشت و درمان و سازمان تامین اجتماعی کشور در حال انجام اقدام هایی هستیم تا بخشی از مشکلات درمانی کیش‌وندان را کاهش دهیم.

نماینده غرب هرمزگان بیان کرد: امیدواریم تا اواخر آذرماه این رایزنی‌ها منجر به خبرهای خوشی برای کیش‌وندان شود.

مهندس جباری در پایان با اشاره به احتمال تاسیس بیمارستان تامین اجتماعی در کیش، گفت: ما در حال انجام پیگیری‌های لازم برای گرفتن مجوز قانونی و همچنین منتظر همکاری مدیرعامل منطقه آزاد و سازمان تامین اجتماعی کیش با توجه به قوانین خاص حاکم بر این منطقه هستیم./ موج

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20403
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلام بنده یه کارمندپیمانکاری هستم. این همه نظرات پیشنهادات.وپیگیریهای که به عمل آماده ودرحال آنجام خیلی از پروژهای دیگربرای رفاه حال کیشوندان محترم میبینم اما یه نقطیه مهمی که ۷۰درصدکیشوندان درگیرش هستنداون هم رهن و اجاره های نجومی که درکیش که درحال افزایش هست هیچکس ازکیشوندان پیگیرودنبالشو نمیگیرندمردم خدایی خیلی داره بهشون فشارمیات.ازمسعولین و مدیرعامل محترم جزیره کیش جناب آقای مظفری پیگیراین رهن واجارها باشن.باسپاس