• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برقراری مسیر پروازی کیش – بغداد و برقراری مجدد مسیر پروازی کیش – مسقط

  • کد خبر : 9242
  • 14 بهمن 1396 - 11:10
برقراری مسیر پروازی کیش – بغداد و برقراری مجدد مسیر پروازی کیش – مسقط

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش از برقراری پرواز هفتگی در مسیر بغداد – کیش – بغداد خبر داد.

پرواز کیش – بغداد – کیش

سید اسماعیل موسوی گفت: با هدف توسعه خطوط پروازی بین کیش و کشورهای همسایه و در آستانه نوروز ۹۷، مسیر پروازی بغداد-کیش- بغداد توسط شرکت هواپیمایی العراقیه راه اندازی شد.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش این پرواز با جت  CRY-900 جمعه شب ساعت ۲۱:۳۰ با ۷۰ مسافر از بغداد در فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست.

لازم به ذکر است فرودگاه کیش به صورت روزانه به شهرهای تهران، شیراز، بندرعباس، مشهد، تبریز، اصفهان، یزد، رشت، ساری، گرگان، همدان، کرمان، کرمانشاه، اهواز، عسلویه، زنجان، بیرجند و دبی پرواز دارد و به منظور رفاه حال هموطنان در ایام نوروز در پی برقراری پرواز به مسیرهای جدید داخلی و بین المللی است.

پرواز کیش – مسقط – کیش

همچنین روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش اعلام کرده است که با عنایت به تقاضای واصله به منظور بهره مندی از پتانسیل های توریسم درمانی جزیره زیبای کیش در کنار بهره مندی از طبیعت و سایر ظرفیت های این جزیره مرجانی و با هدف رونق صنعت توریسم و توسعه شبکه پروازی بین المللی به جزیره کیش ، مسیر پروازی کیش-مسقط-کیش مجدداً برقرار گردید.

شایان ذکر است شهر مسقط نیز دارای جاذبه های تاریخی، مساجد و سازه های معروف، معماری مدرن ، طبیعت زیبا، غذاهای لذیذ و … می باشدکه قطعاً سفر به این شهر تاریخی خاطرات خوبی را در ذهن کیشوندان به جای خواهد گذاشت .

خاطر نشان می گردد این پرواز از ابتدای اسفندماه و در روزهای سه شنبه هر هفته برقرار می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9242
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.