• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تشدید گشت های پلیس در سواحل جزیره کیش

  • کد خبر : 30295
  • 18 فروردین 1403 - 2:36
تشدید گشت های پلیس در سواحل جزیره کیش

معاون عملیات و رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی ویژه کیش از تشدید طرح ها و گشت های پلیس با تقویت نیروها در سواحل و سطح شهر خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، سرهنگ ” سید مسعود میرحسینی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با افراد هنجارشکن در سواحل و سطح شهر موارد در دستور کار پلیس کیش قرار گرفت.

میرحسینی تأکید کرد: تمام توان ظرفیت های پلیس برای پوشش سواحل و سطح جزیره خواهد بود و در دریا نیز گشت های دریایی تقویت شده و با متخلفان حوزه دریا برخورد جدی تر صورت خواهد پذیرفت.

سرهنگ میرحسینی تصریح کرد: فعال سازی پایش تصویری و نصب دوربین های چهره خوان تقویت کننده اجرای مأموریت های پلیس با هدف بازدارندگی ورود افراد متخلف به کیش و تسریع در روند حضور میدانی پلیس در نقاط آلوده می شود امیدواریم متولیان امر به وعده های خود با هدف حفظ امنیت پایدار کیش عمل کنند.

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از صبوری ، مشارکت خوب مردم و تماس با ۱۱۰ به منظور برخورد با افراد هنجارشکن تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: مشارکت، تعامل و همکاری سازنده شهروندان و گردشگران با پلیس بیانگرتوجه به آرامش و امنیت پایدار در جامعه است.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30295
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.