• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برگزاری هر پنجشنبه نقاشی ۲ مهر با موضوع حجاب + تصاویر

  • کد خبر : 923
  • 03 مهر 1395 - 0:14
برگزاری هر پنجشنبه نقاشی ۲ مهر با موضوع حجاب + تصاویر

برنامه هر پنجشنبه نقاشی این هفته با موضوع جایگاه حجاب در فرهنگ اسلامی برگزار شد. در این برنامه که پنج شنبه هر هفته در کیش برگزار می شود، کودکان و نوجوانان در یک فضای صمیمی و شاد با کشیدن تصاویر بانوان محجبه، پوشش چادر و روسری های رنگارنگ با جایگاه حجاب و پوشش شایسته در […]

برنامه هر پنجشنبه نقاشی این هفته با موضوع جایگاه حجاب در فرهنگ اسلامی برگزار شد.

در این برنامه که پنج شنبه هر هفته در کیش برگزار می شود، کودکان و نوجوانان در یک فضای صمیمی و شاد با کشیدن تصاویر بانوان محجبه، پوشش چادر و روسری های رنگارنگ با جایگاه حجاب و پوشش شایسته در فرهنگ اسلامی هرچه بیشتر آشنا شدند.

این برنامه هر پنجشنبه با هدف فراهم کردن فضایی آموزشی و شاد برای کودکان، نوجوانان و خانواده های ساکنان و گردشگران در پیاده راه هنر جنب تالار شهر برگزار می شود و برای کودکان فرصت ارزشمند درک مفاهیم دینی و اجتماعی است. در این برنامه گروه های سنی مختلف از نونهالان و کودکان تا نوجوانان و جوانان هر هفته با تلاش برای کشیدن نقاشی های مرتبط با موضوع برنامه با یکی از مفاهیم مهم اجتماعی، فرهنگی و یا دینی آشنا می شوند. در برنامه هر پنجشنبه نقاشی یک بنر ۵۰ متری سفید در پیاده راه هنر نصب شده که در بخش های جداگانه به نقاشی های گروه سنی مختلف کودکان و نوجوانان و بزرگسالان اختصاص می یابد. بوم های جداگانه ای نیز برای افرادی که در زمینه نقاشی از مهارت بیشتری برخوردارند در نظر گرفته شده است.

این هفته اجرای زیبای تواشیح, برنامه های شاد و سرگرم کننده و اجرای موسیقی توسط هنرمندان جزیره کیش از دیگر بخش های این برنامه در جزیره کیش بود. در پایان نیز به تعدادی از شرکت کنندگان با ذوق جوایز ارزنده ای اهدا شد.

لازم به ذکر است تا کنون محیط زیست، روزه داری، زمین پاک، محرم، کودکان فلسطینی، تابستان، سفر و……. از جمله موضوعات مختلف برنامه هر پنجشنبه نقاشی بوده است.

علاقمندان به هنر نقاشی می توانند هر پنجشنبه از ساعت ۲۰ و سی دقیقه تا ۲۳ با به همراه داشتن لوازم نقاشی خود در این برنامه سرگرم کننده و شاد شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=923
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.