• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آیا پازوکی باز هم مانع برگزاری می شود؟

  • کد خبر : 920
  • 02 مهر 1395 - 23:47
آیا پازوکی باز هم مانع برگزاری می شود؟

تیم فوتبال بانی گستر کیش در هفته چارم لیگ دو کشور ظهر روز شنبه ۳ مهر میزبان کاسپین قزوین خواهد بود. به گزارش کیشوند نیوز، هفته دوم لیگ دسته دوم در گروه سوم اتفاق جالبی به همراه داشت رئیس هیئت فوتبال کیش در این هفته به دلیل برخی مشکلات با باشگاه بانی گستر کیش اجازه […]

تیم فوتبال بانی گستر کیش در هفته چارم لیگ دو کشور ظهر روز شنبه ۳ مهر میزبان کاسپین قزوین خواهد بود.

به گزارش کیشوند نیوز، هفته دوم لیگ دسته دوم در گروه سوم اتفاق جالبی به همراه داشت رئیس هیئت فوتبال کیش در این هفته به دلیل برخی مشکلات با باشگاه بانی گستر کیش اجازه برگزاری بازی این تیم در هفته دوم مقابل پاس همدان را نداد مسئله ای که این شبهه را به وجود می آورد که باز هم آقای رئیس هیئت می تواند مانع از برگزاری دیدار بانی گستر کیش شود یا شاهد برگزاری این دیدار در کیش خواهیم بود.

تیم فوتبال بانی گستر کیش در هفته ابتدایی در خانه هف سمنان مغلوب شد و در هفته سوم نیز در خانه شاهین ماهشهر مغلوب شد تا به دنبال کسب اولین امتیاز خود در هفته چهارم در خانه و البته با اجازه جناب آقای پازوکی رئیس هیئت باشد. اگر اتفاق خاصی باز هم از سوی رئیس هیئت فوتبال کیش رخ ندهد و بازی بین دو تیم بانی گستر کیش و کاسپین قزوین برگزار شود باز هم کار بانی گستر در خانه ساده نخواهد بود، چرا که باید به مصاف کاسپین قزوینی بروند که در مکان پنجم جدول قرار دارد.

کاسپین قزوین نیز لیگ امسال را با یک پیروزی شیرین مقابل کارا شیراز جشن گرفت اما هفته دوم در خانه سردار بوکان مغلوب این تیم پر هوادار شد هفته سوم نیز برای کاسپین یک تساوی خانگی مقابل شهرداری همدان در پی داشت تا این تیم با ۴امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گیرد. کاسپین در حالی به مصاف بانی گستر کیش می رود که با توجه به قعرنشینی این تیم شاید به دنبال کسب هر ۳ امتیاز بازی نیز باشد تا خود به جمع بالانشینان جدول اضافه کند.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های بانی گستر کیش و کاسپین قزوین در هفته چهارم لیگ دو کشور، ظهر شنبه ۳ مهر راس ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه المپیک کیش برگزار خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=920
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.