• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بندر چارک

  • کد خبر : 9228
  • 14 بهمن 1396 - 7:42
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بندر چارک

دکتر انصاری لاری با هدف آماده سازی بنادر ورودی کیش از بندر چارک دیدن کرد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر انصاری لاری وجمعی از معاونان ومدیران سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بررسی وضعیت بنادر ورودی کیش و آماده سازی این بنادر برای ورود گردشگران از بندر چارک دیدن کردند و در خصوص رفع مشکلات مسیرهای منتهی به این بندر و اسکله های چارک با مسئولان این بندر گفت وگو کردند.

ترمیم جاده ٧ کیلومتری، دسترسی شهر چارک به محور اصلی، بهسازی جاده میانبر، اسکله صیادی و جابجایی لنج های صیادی به اسکله جدید از جمله مواردی بود که در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با شهردار ومسیولان چارک مورد بررسی قرار گرفت .

فضاسازی و زیباسازی معابر عمومی، ایجاد فضای سبز در محوطه بندر و روکش آسفالت معابر داخلی بندر نیز از موارد مورد تاکید دکتر انصاری لاری در بازدید از بندر چارک بود که با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش به منظور میزبانی از گردشگران نوروزی اجرایی شود.

در این سفر برخی از بومیان وصاحبان لنج نیز با دکتر انصاری لاری دیدار ومشکلات خودرا مطرح کردند.

بازدید دکتر انصاری لاری به همراه فریدون همتی استاندار هرمزگان وناصر شریفی نماینده این استان از پروژه تولید وپرورش میگو و دیگر پروژه های بندر چارک از دیگر بخش های این سفر بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست با شهردار چارک با اشاره به اهمیت تامین رفاه گردشگران بر همکاری سازمان منطقه آزاد با شهرداری چارک در زمینه بهسازی امور ورفع مشکلات تاکید کرد.

همچنین با حضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش مطالعه طرح خور کنار بندر با هدف ایجاد فضای طبیعی گردشگری از موضوعاتی بود که دراین سفر مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است بندر چارک با ۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۳۲ کیلومتری از جزیره کیش قرادارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9228
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.