• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

بازدید رحیم سرهنگی از زیرساخت های عمرانی بندر چارک

  • کد خبر : 27883
  • 01 تیر 1402 - 15:44
بازدید رحیم سرهنگی از زیرساخت های عمرانی بندر چارک

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه مسوولان سازمانی جهت بازدید از زیر ساخت های ایجاد شده در بندرچارک که به عنوان پشتیبانی مبادی ورودی به کیش محسوب می شود به این منطقه سفر کردند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در بازدید از بندر چارک و در جلسه هم اندیشی تعیین مرز مجاز به استناد قانون گمرک در جهت صادرات و واردات که با حضور احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی و محلی برگزار شد؛گفت:یکی از ماموریت های سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر توسعه کیش و جزایر اقماری ، کمک به توسعه و آبادانی مناطق همجوار و ارایه خدمات شایسته است.

رحیم سرهنگی با بیان این که توسعه بندر چارک به معنی توسعه و آبادانی کیش است؛ تاکید کرد: دغدغه سازمان منطقه آزاد کیش توسعه همزمان جزیره کیش و بندر چارک به عنوان مبدا ورود مسافر و نقش پشتیبان این بندر برای جزیره کیش است.

وی با تاکید بر اجرای طرح جامع بندر چارک از آن به عنوان سرمایه گذاری سازمان در این منطقه یاد کرد و ادامه داد: با اجرای کامل طرح جامع چارک شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این منطقه خواهیم بود .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مشکلات گمرکی در بندر چارک و عدم هماهنگی بین دستگاه ها را عامل مهم وقفه در امور گمرکی این بندر دانست و اظهار داشت:سازمان منطقه آزاد کیش در چارچوب قوانین و مقررات از هیچ کوششی در خصوص رفع این مشکل دریغ نخواهد کرد.

 وی ادامه داد:ملت غیور ایران ثابت کردند که در برابر مشکلات سرخم نیاورده و همواره رهرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند از اینرو جا دارد با وحدت رویه مشکلات آنان رفع شود.

رحیم سرهنگی با قدردانی از تمام مسوولان در پیگیری مشکلات گمرکی ملوانان، بر پاسخگویی مسوولان به این قشر زحمتکش تاکید کرد و افزود: تقسیم وظایف در دستگاه ها مختلف نباید منجر به وقفه در رسیدگی به امور مردم شود .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27883
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.