• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

ثبت نام سه تیم دیگر در تور جهانی کیش

  • کد خبر : 8792
  • 13 دی 1396 - 20:52
ثبت نام سه تیم دیگر در تور جهانی کیش

با ثبت نام سه تیم از جمهوری چک و ترکیه (دو تیم) تعداد تیم های متقاضی شرکت در تور جهانی سه ستاره کیش به ۲۱ رسید.

به گزارش کیشوند نیوز از فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی ایران از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

سوئیس (چهار تیم)، کانادا، ایتالیا و ترکیه (دو تیم)، آرژانتین، اتریش، اسکاتلند، ونزوئلا، ایران، صربستان، لتونی، آلمان، جمهوری چک و کرواسی ۲۱ تیم ثبت نام کننده در تور جهانی کیش هستند. ثبت نام اولیه تیم ها تا اول بهمن ماه ادامه دارد و تنها ۱۷ روز دیگر فرصت برای ثبت نام باقی مانده است.

در جدول اصلی تور جهانی ۲۴ تیم و در جدول مقدماتی ۳۶ تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رده بندی جهانی در دو جدول قرار می گیرند.

میگوئل کوئنتانا از اسپانیا ناظر فنی این مسابقات است و شومی هینز از سوئیس نیز به عنوان سرداور بر عملکرد داوران نظارت خواهد داشت.

همچنین ویلم د بایشچر از بلژیک، ولادیمیر میلوشویچ و روبرت لکو از صربستان، ژان د دیو موکوندینکوری از رواندا، رومن اکیسف از روسیه، نادر انصاری از ایران، مارسین گژلاک از لهستان، آنتون پو از اسلوونی، وینسنت روچ از فرانسه، محمد باوو از سیرالئون، رابینسون توموزگی از اوگاندا و برایت یائو ابلتور از غنا ۱۲ داور قضاوت کننده در این رقابت ها خواهند بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8792
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.