• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بازیکن والیبال ساحلی آمریکا: قبل از آمدن به ایران همه می‌گفتند مراقب خودتان باشید

  • کد خبر : 9667
  • 06 اسفند 1396 - 17:42

میلز ایوانز با اظهار رضایت از شرایط میزبانی تور جهانی والیبال ساحلی کیش گفت: بازیکنان سطح اول به کیش آمده بودند.

به گزارش کیشوند نیوز، مایلز ایوانز بازیکن تیم والیبال ساحلی آمریکا در پایان تور جهانی کیش، درباره شرایط میزبانی و سطح برگزاری رقابت ها گفت: سطح رقابت ها بالا بود و بازیکنان تراز اولی به کیش آمده بودند.

او ادامه داد: من کاملاً از شرایط میزبانی راضی هستم. زمین مسابقات شرایط بسیار خوبی دارد و تماشاگران هم عالی و خونگرم هستند. دریای زیبایی که کنار محل برگزاری رقابت ها قرار دارد را هم بسیار دوست دارم چرا که واقعاً زیبا است.

بازیکن والیبال ساحلی آمریکا در مورد سطح بازی بازیکنان ایرانی اظهار کرد: متاسفانه در طول رقابت‌ها نتوانستم بازی ساحلی بازان ایران را ببینم اما می‌دانم که آنها بازیکنان خوب و شایسته ای هستند.

مایلز ایوانز در پایان درباره پیش زمینه اش در مورد ایران پیش از سفر به کیش گفت: پیش از آمدن همه به ما گفتند که “مراقب خودتان باشید”. آنهایی که این حرف‌ها را به من گفتند فکر می کردند که مردم ایران ما را دوست ندارند اما از روزی که رسیدیم متوجه شدم که ایرانی‌ها همانند مردم سایر کشورهای جهان خوب و مهربان هستند. پس از بازگشت به آمریکا به همه دوستانم خواهم گفت که دنیا را بگردید و سپس راجع به کشورها نظر بدهید./ایسنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9667
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.