• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کلاهبردار فراری با ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از کیش دستگیر شد

  • کد خبر : 8626
  • 02 دی 1396 - 16:06
کلاهبردار فراری با ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از کیش دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی کیش از دستگیری فردی که با کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریال از مشتریان خود از کیش متواری شده بود خبرداد و گفت: این فرد که در کیش صرافی داشت پس از کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی از مشتریان خود متواری شده بود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از کیش پرس، سرگرد روح الله زمانی در گفتگو با خبرنگار کیش پرس، با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد که در جزیره کیش با عنوان فعال اقتصادی در یکی از بازارهای کیش مشغول به فعالیت بود پس از کلاهبرداری از سه نفر از مشتریان خود به مبلغ مجموعا ۵۰ میلیارد ریال متواری شده بود که در تهران  توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم هم اکنون در جزیره کیش بوده و تحویل مقامات قضایی شده است تا به پرونده وی رسیدگی شود متذکر شد: این فرد کلاهبردار در جزیره  با مجوز فعالیت اقتصادی صرافی داشت که هم اکنون پس از برخورد قضایی مجوز فعالیت وی باطل خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با کلاهبرداری های اخیر به بهانه برنده شدن که به صورت تلفنی صورت گرفته است نیز اظهار کرد: با توجه به هشدارهای فراوانی که پلیس همواره در شبکه های اجتماعی، رسانه ملی و مطبوعات اعلام می کند همچنان برخی از هموطنان در دام کلاهبرداران گرفتار می شوند.

سرگرد زمانی با تاکید بر اینکه بسیاری از افرادی که در دام کلاهبرداران گرفتار می شوند حتی حاضر به شکایت نیستند و در صورتی که مردم با پلیس همکاری نکنند همچنان کلاهبرداران به فعالیت های خود به شکل های مختلف ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و رسیدگی به شکایت های مردم و رصد خطرات احتمالی است که در بخش های مختلف مجازی و واقعی مردم را تهدید می کند و در این مسیر نیاز است تا مردم با همکاری خود پلیس را یاری کنند تا با سرعت و قدرت بیشتری در این راه به موفقیت دست یابد.

رئیس پلیس آگاهی انگیزه اصلی در دام افتادن بسیاری از مالباختگان را طمع خواند و خاطرنشان کرد: تصور کسب مال بدون زحمت و طمع در دست یابی به آنچه یک شبه به دست خواهد آمد مسیر کلاهبرداری را برای سودجویان باز می کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8626

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.