• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نیسان ماکسیما ۲۰۱۸ با تغییرات اندکی معرفی شد

  • کد خبر : 7767
  • 05 آبان 1396 - 12:50
نیسان ماکسیما ۲۰۱۸ با تغییرات اندکی معرفی شد

از آنجایی که نسل جدید نیسان ماکسیما برای سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی شده است، به همین دلیل کمپانی خودروسازی نیسان برای ساخت مدل‌های جدید آن از یکسری تغییرات جزیی استفاده کرده است تا این خودرو در بازار مصرف، بهتر و پیشرفته‌تر ظاهر شود.

نیسان ماکسیما

در طراحی ظاهری خودرو، تغییرات بسیار اندکی حاصل شده است که در این بین می‌توان به یک جلوپنجره جدید اشاره داشت که حالت V شکل به خود گرفته و همچنین از سوی شرکت سازنده نیز تحت عنوان “V-Motion” معرفی شده است. علاوه بر این، تغییراتی اندک هم برای داخل کابین اتومبیل در نظر گرفته شده است که بیشتر شامل بروزرسانی‌های نرم افزاری برای سیستم سرگرمی اتومبیل از جمله اضافه شدن اپل کارپلی و آندروید می‌شود، هرچند در مدل‌های SR، SL و همچنین پلاتینیوم از ۲ پورت شارژ جداگانه برای سرنشینان عقب هم استفاده شده است که می‌توانند تجهیزات الکترونیکی خود را با آن شارژ کنند.
با دریافت تجهیزات و بروزرسانی‌های جدید، قیمت ماکسیما ۲۰۱۸ نیز تاحدودی افزایش پیدا کرده است، به طوری که برای خرید مدل‌های S نیاز به پرداخت ۳۳ هزار و ۲۰ دلار خواهد داشت که نسبت به قبل خود حدود ۴۱۰ دلار افزایش داشته است. بعد از این مدل، نسخه SV وجود دارد که با قیمت ۳۵ هزار و ۲۰ دلار به مشتریان عرضه می‌شود که یک افزایش ۴۳۰ دلاری تجربه کرده است. نسخه SL با افزایش ۳۵۰ دلاری به قیمت ۳۷ هزار و ۴۴۰ دلار فروخته شده، نسخه SR با افزایش ۴۱۰ دلاری به قیمت ۳۸ هزار و ۲۸۰ دلار فروخته شده و همچنین در آخر نسخه فول آپشن پلاتینیوم هم به قیمت ۴۰ هزار و ۶۹۰ دلار فروخته خواهد شد که یک افزایش قیمت ۶۵۰ دلاری تجربه کرده است.
بدون در نظر گرفتن آپشن‌های مختلف، این خودرو به یک پیشرانه ۳٫۵ لیتری شش سیلندر مجهز شده است که دارای ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور بوده و نیروی خود را بوسیله جعبه دنده اتوماتیک Xtronic به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال می‌کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7767
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.